Sida 1 av 1
Förnyande av abonemang
Postat: fre nov 23, 2018 11:26 pm
av Poke668
Försökte förnya mitt abonemang i dag men när jag går till kassan och väljer återkommande kund så kan jag inte logga in och när jag försöker återställa mitt lösen så får jag bara "ogiltigt e-mail eller användarnamn". Ska jag teckna ett helt nytt abonemang eller??
Och efter 2 försök så vart mitt IP svarlistat!

Re: Förnyande av abonemang
Postat: lör nov 24, 2018 12:50 pm
av otto
Hejsan Poke668
Skriv till Admin om ditt problem och att du försökt få nytt abonnemang
Skriv utförligt till Admin helst lättfattat
Har varit problem med att svisha in pengar i veckan och vet ej om det löst sig
OttO
Re: Förnyande av abonemang
Postat: mån nov 26, 2018 11:53 am
av Poke668
Har nu gått över 20tim sedan jag skrev till Admin. Speed verkar inte vara någon option. Fortf inge svar.
Re: Förnyande av abonemang
Postat: mån nov 26, 2018 11:58 am
av tuffy
Hej Poke668.
Du ska inte välja återkommande kund när du ska förslänga utan du beställer ett nytt abonnemang precis som första gången. Din befintliga lina kommer sedan bli förlängd om du använder samma e-post som när du köpte abonnemanget.
Re: Förnyande av abonemang
Postat: mån nov 26, 2018 2:51 pm
av Poke668
tuffy skrev:Hej Poke668.
Du ska inte välja återkommande kund när du ska förslänga utan du beställer ett nytt abonnemang precis som första gången. Din befintliga lina kommer sedan bli förlängd om du använder samma e-post som när du köpte abonnemanget.
Tack för hjälpen nu fungerade det. Men fick göra det via telefonen eftersom hem ip´t var svartlistat. Man tycker ju att den här infon borde komma från leverantören och inte en användare.