Förnyande av abonemang

Allt som inte kan kategoriseras ovan hör hemma här. Ställ frågor, begär hjälp så får du svar fortare än du tror. Akuta frågor bör mailas

Moderator: otto

Poke668
Inlägg: 56
Blev medlem: lör nov 25, 2017 9:08 am
Ort: Gävle

Förnyande av abonemang

Inlägg av Poke668 »

Försökte förnya mitt abonemang i dag men när jag går till kassan och väljer återkommande kund så kan jag inte logga in och när jag försöker återställa mitt lösen så får jag bara "ogiltigt e-mail eller användarnamn". Ska jag teckna ett helt nytt abonemang eller??
Och efter 2 försök så vart mitt IP svarlistat! :shock:
Sony Bravia KD-55XG8096 /Tivimate.
otto
Inlägg: 647
Blev medlem: sön sep 24, 2017 3:05 pm

Re: Förnyande av abonemang

Inlägg av otto »

Hejsan Poke668
Skriv till Admin om ditt problem och att du försökt få nytt abonnemang
Skriv utförligt till Admin helst lättfattat
Har varit problem med att svisha in pengar i veckan och vet ej om det löst sig
OttO
Poke668
Inlägg: 56
Blev medlem: lör nov 25, 2017 9:08 am
Ort: Gävle

Re: Förnyande av abonemang

Inlägg av Poke668 »

Har nu gått över 20tim sedan jag skrev till Admin. Speed verkar inte vara någon option. Fortf inge svar.
Sony Bravia KD-55XG8096 /Tivimate.
tuffy
Inlägg: 148
Blev medlem: ons nov 09, 2016 6:03 pm

Re: Förnyande av abonemang

Inlägg av tuffy »

Hej Poke668.

Du ska inte välja återkommande kund när du ska förslänga utan du beställer ett nytt abonnemang precis som första gången. Din befintliga lina kommer sedan bli förlängd om du använder samma e-post som när du köpte abonnemanget.
Poke668
Inlägg: 56
Blev medlem: lör nov 25, 2017 9:08 am
Ort: Gävle

Re: Förnyande av abonemang

Inlägg av Poke668 »

tuffy skrev:Hej Poke668.

Du ska inte välja återkommande kund när du ska förslänga utan du beställer ett nytt abonnemang precis som första gången. Din befintliga lina kommer sedan bli förlängd om du använder samma e-post som när du köpte abonnemanget.
Tack för hjälpen nu fungerade det. Men fick göra det via telefonen eftersom hem ip´t var svartlistat. Man tycker ju att den här infon borde komma från leverantören och inte en användare.
Sony Bravia KD-55XG8096 /Tivimate.
Skriv svar