Betralt men får ingen aktivering

Allt som inte kan kategoriseras ovan hör hemma här. Ställ frågor, begär hjälp så får du svar fortare än du tror. Akuta frågor bör mailas

Moderator: otto

micke76j
Inlägg: 1
Blev medlem: tor sep 13, 2018 5:09 am

Betralt men får ingen aktivering

Inlägg av micke76j »

Hej
Tog 24 timmars provet och det fungerade perfekt. Dagen efter valde jag att beställa ett års abbonemang till smart Tv. Swishat och klart.

Har inte fått ngn bekräftelse eller länk till att aktivera på mail. I min dashboard ligger bara trialdygnet. Är nu över en vecka sen jag swishade 1500.

Har skickat mail till info men inte fått svar ännu. Var kan man vända sig.

Länken till provet kom snabbt, så känns lite konstigt att det inte kommit ngt nu.
joakim68
Inlägg: 2
Blev medlem: ons sep 12, 2018 4:09 pm

Re: Betralt men får ingen aktivering

Inlägg av joakim68 »

Samma här h s r mailat men inte fått nå svar har haft prövotiden .Och sen betalat men inte fått det aktiverat.
otto
Inlägg: 647
Blev medlem: sön sep 24, 2017 3:05 pm

Re: Betralt men får ingen aktivering

Inlägg av otto »

Hejsan
Skriv till Admin och skriv erat mac nummer och kopia på insättning och fråga om något har blivit fel
Ta det lugnt och börja ej att klaga i mail eller säg annat, utan var tydlig bara.
Vet att många som spottar ut en massa galla i mail blir bannade, typ svartlistade
Hot är ej så bra i mail till Admin
OttO
contozo
Inlägg: 3
Blev medlem: mån aug 06, 2018 1:41 pm

Re: Betralt men får ingen aktivering

Inlägg av contozo »

Om ni inte redan sett info på sidan så är det problem med mailservern och det är ingen ide att att klaga och gnälla.
Jag är säker på att alla får hjälp så fort problemen med mailservrarna är lösta.
Skriv svar