Sida 1 av 1

Ingen URL länk?!

Postat: fre aug 24, 2018 4:18 pm
av Burid
Hejsan!

Efter en förlängning på abonnemanget så har det nu slutat fungerat efter 10 dagar, fick aldrig något mail där man ska få en URL länk, den man ska använda för aktivera via siptv.

Skrivit till support för ett par dagar sedan, inget svar än, hade hoppats på lite TV underhållning nu i helgen


Edit: vill påpeka att jag gjorde ett omköp då förlängning via dashboard inte fungerar som vi vet

Re: Ingen URL länk?!

Postat: fre aug 24, 2018 4:36 pm
av FreddyK
URL länken är samma förutsatt att du använder samma mail.

Re: Ingen URL länk?!

Postat: fre aug 24, 2018 5:08 pm
av Burid
Ok!

Har inte den URL länken kvar, kanalerna stängdes plötsligt av och uppmanade mig att aktivera via siptv med URL länken

Så hoppas support kan ge mig länken igen.

Re: Ingen URL länk?!

Postat: fre aug 24, 2018 5:50 pm
av FreddyK
Länken finns i din Dashboard.

Re: Ingen URL länk?!

Postat: lör aug 25, 2018 1:11 pm
av otto
Hejsan
Skriv till Admin och ge han ditt ip och din mac adress och säg att något har blivit fel, har inte kvar original länken
Skicka också med kopia på insättningen
Vänligen
OttO

Re: Ingen URL länk?!

Postat: sön aug 26, 2018 6:49 am
av Burid
Vem är Admin jag ska skriva till?

Och vart exakt i dashboarden hittar jag URL som jag ska använda?

Re: Ingen URL länk?!

Postat: mån aug 27, 2018 3:03 pm
av Burid
Utan TV i 4 dagar nu, ingen som kan visa exakt vart man kan få tag i URL adressen via Dashboard?
Eller vilken jag ska skriva till exakt, då dom verkar inte svara på [email protected] eller [email protected]

Re: Ingen URL länk?!

Postat: mån aug 27, 2018 4:20 pm
av FreddyK
Under "Manage Lines" och sen prickarna och där väljer du "Download".

Re: Ingen URL länk?!

Postat: mån aug 27, 2018 4:52 pm
av Burid
Tack så mycket, vågade inte pilla omkring där

Har SmartTV, vilken är det jag ska ha?

Edit, tog "m3u With Options" och verkar fungera bra

Tack igen, äntligen TV