Bandbredd som krävs?

Allt som inte kan kategoriseras ovan hör hemma här. Ställ frågor, begär hjälp så får du svar fortare än du tror. Akuta frågor bör mailas

Moderator: otto

GG08
Inlägg: 640
Blev medlem: mån okt 10, 2016 8:52 pm

Re: Bandbredd som krävs?

Inlägg av GG08 »

malfred skrev:Yes testar lite så får vi se. Kör trådat så det är inte där felet ligger....men ska se vad som händer när jag startat om allt..tusen tack för hjälpen...

//

F
Lycka till
GG08
Inlägg: 640
Blev medlem: mån okt 10, 2016 8:52 pm

Re: Bandbredd som krävs?

Inlägg av GG08 »

GG08 skrev:
malfred skrev:Yes testar lite så får vi se. Kör trådat så det är inte där felet ligger....men ska se vad som händer när jag startat om allt..tusen tack för hjälpen...

//

F
Lycka till
Hej Malfred. Hur gick det för dig?
malfred
Inlägg: 5
Blev medlem: tis dec 20, 2016 8:08 pm

Re: Bandbredd som krävs?

Inlägg av malfred »

Hej!

Det gick sådär, jag bytte istället till Telia och då funkar det jättebra. Banhof verkar ha enorma problem på kvällstid och ibland när jag gjorde mätningar fick jag inte mer än 5mbit vilket jag också påpekade för dem:) men trots upprepade försök att lösa det blev det aldrig bra så jag sa upp det till slut.
GG08
Inlägg: 640
Blev medlem: mån okt 10, 2016 8:52 pm

Re: Bandbredd som krävs?

Inlägg av GG08 »

malfred skrev:Hej!

Det gick sådär, jag bytte istället till Telia och då funkar det jättebra. Banhof verkar ha enorma problem på kvällstid och ibland när jag gjorde mätningar fick jag inte mer än 5mbit vilket jag också påpekade för dem:) men trots upprepade försök att lösa det blev det aldrig bra så jag sa upp det till slut.
Hej malfred

Härligt :) tack för din återkoppling
malfred
Inlägg: 5
Blev medlem: tis dec 20, 2016 8:08 pm

Re: Bandbredd som krävs?

Inlägg av malfred »

En helt annan fråga men beställde just 1års ab men fick ingen bekräftelse via mailen...och ingen länk heller...men det kanske tar några timmar? Blev lite orolig att jag lyckades lägga in fel mail men hoppas inte det :)
Skriv svar