Dashboard?

Allt som inte kan kategoriseras ovan hör hemma här. Ställ frågor, begär hjälp så får du svar fortare än du tror. Akuta frågor bör mailas

Moderator: otto

HorribleHank
Inlägg: 11
Blev medlem: ons jul 25, 2018 1:22 pm

Dashboard?

Inlägg av HorribleHank »

Undrar lite över det här med dashboard, hittade ingenting direkt om det i forumet eller på själva hemsidan. Undrar mest bara vad man kan göra med sin dashboard, är det så att man kan kan skapa egna kanallistor, med favoriter och allt sånt, om man använder dashboard? Hur kommer jag åt min i sådana fall?
FreddyK
Inlägg: 3124
Blev medlem: ons okt 19, 2016 5:15 pm

Re: Dashboard?

Inlägg av FreddyK »

Du kan ta bort kanalgrupper du inte vill ha med men du kan inte i dagsläget skapa nån favoritlista osv.
Man kan hantera sina lines genom att få fram sina länkar för olika enheter.
Man kan även lägga till MAC för Enigma2/MAG och köpa till fler lines eller förlänga dom men det är avstängt av admin.
Man kan rapportera kanaler och andra problem men just nu är det problem med det och skapa tickets är avstängt av admin.
Då du köpte ditt abbonemang fick du uppgifterna till din Dashboard i din email om hur du kommer åt den.
TVHeadend, Kodi, Dreambox/Enigma2 , RaspberryPi 3/LibreELEC
Xiaomi Mi Box/Live Channels + TVirl & TVheadend addon, TVIP410
HorribleHank
Inlägg: 11
Blev medlem: ons jul 25, 2018 1:22 pm

Re: Dashboard?

Inlägg av HorribleHank »

Konatigt, jag har inte fått något mail om min dashboard. Köpte iofs startpaket med box, har det något med det att göra kanske?
tuffy
Inlägg: 148
Blev medlem: ons nov 09, 2016 6:03 pm

Re: Dashboard?

Inlägg av tuffy »

Skicka ett mail till supporten så hjälper de dig med hur du kommer åt dashboarden om du inte fick ett mail när du köpte abonnemang.
Skriv svar