Återkommande kund?!

Allt som inte kan kategoriseras ovan hör hemma här. Ställ frågor, begär hjälp så får du svar fortare än du tror. Akuta frågor bör mailas

Moderator: otto

Burid
Inlägg: 6
Blev medlem: ons aug 01, 2018 3:48 pm

Återkommande kund?!

Inlägg av Burid »

Hejsan!

Köpte ett 12 månaders abonnemang, ja för 12 månader sedan.
Riktigt nöjd för vad man får för pengarna, och vill självklart förlänga.

Missade emailet där man kunde "Extenda" sitt abonnemang, och hittade ingen extend button urhuvudtaget på Dashboard sidan, där man kan se sin "manage line" etc.
La till ett nytt abonnemang, och där försökte logga in på "återkommande kund", men min email fanns inte stod det, när jag har dashboard sidan med den emailen, samt att jag använde den emailen för 12 månader sedan.

Jag valde att bara skriv in samma information som ny kund igen, och genomföra köpet....Kommer detta innebära något problem, som ny installation/kod för appen på TV etc etc etc?
FreddyK
Inlägg: 3124
Blev medlem: ons okt 19, 2016 5:15 pm

Re: Återkommande kund?!

Inlägg av FreddyK »

Extend funktionen är avstängd av admin så man göra som man gjorde första gången när man beställde.
TVHeadend, Kodi, Dreambox/Enigma2 , RaspberryPi 3/LibreELEC
Xiaomi Mi Box/Live Channels + TVirl & TVheadend addon, TVIP410
Skriv svar