Har betalat men "SBT is blocked"

Allt som inte kan kategoriseras ovan hör hemma här. Ställ frågor, begär hjälp så får du svar fortare än du tror. Akuta frågor bör mailas

Moderator: otto

samka
Inlägg: 2
Blev medlem: fre jun 29, 2018 11:38 am

Har betalat men "SBT is blocked"

Inlägg av samka »

Har betalat, får fortfarande "SBT is blocked". Startat om boxen. Fungerar fortfarande inte.
Har rätt mac adress.

Mailat support och order flertalet gånger, inte ett enda svar.

Kan man möjligtvis få lite hjälp?
otto
Inlägg: 647
Blev medlem: sön sep 24, 2017 3:05 pm

Re: Har betalat men "SBT is blocked"

Inlägg av otto »

Hej samka
Har det det löst sig för dig?
Vet att admin får ca1500 mail om dagen
För det mesta så kommer kanalerna igång igen och det brukar
ta ca 24 timmar efter betalning och rätt mac adress.
Det finns däremot vissa kunder som skriver mail och skäller och beter sig illa som blivit svartlistade/bannade.
OttO MODERATOR IPTVKING
samka
Inlägg: 2
Blev medlem: fre jun 29, 2018 11:38 am

Re: Har betalat men "SBT is blocked"

Inlägg av samka »

Hej,

Jag har aldrig varit kund hos Er tidigare, detta är första gången. Ingen har varit betett sig illa utan jag har bara bett om att få ett svar. Har inte ens varit i närheten av att ett illa beteende.

Men hur som helst, det är snart en vecka sedan jag betalade 1500 kr och felmeddelandet kommer upp fortfarande. Om det inte går att använda tjänsten, vore det väl lämpligt med en återbetalning av pengarna?
otto
Inlägg: 647
Blev medlem: sön sep 24, 2017 3:05 pm

Re: Har betalat men "SBT is blocked"

Inlägg av otto »

samka skrev:Hej,

Jag har aldrig varit kund hos Er tidigare, detta är första gången. Ingen har varit betett sig illa utan jag har bara bett om att få ett svar. Har inte ens varit i närheten av att ett illa beteende.

Men hur som helst, det är snart en vecka sedan jag betalade 1500 kr och felmeddelandet kommer upp fortfarande. Om det inte går att använda tjänsten, vore det väl lämpligt med en återbetalning av pengarna?
Hejsan
Skriv till admin och bifoga inbetaning och din mac adress och fråga om något blivit fel om du blivit svartlistsd av misstag.
Sedan att du betalat för en vecka sedan.
OttO
magnusk
Inlägg: 4
Blev medlem: fre sep 21, 2018 6:25 am

Re: Har betalat men "SBT is blocked"

Inlägg av magnusk »

Det är väl inte konstigt om folk blir irriterade när man betalat och det inte funkar? Lös det istället för att svartlista.
otto
Inlägg: 647
Blev medlem: sön sep 24, 2017 3:05 pm

Re: Har betalat men "SBT is blocked"

Inlägg av otto »

magnusk skrev:Det är väl inte konstigt om folk blir irriterade när man betalat och det inte funkar? Lös det istället för att svartlista.
Hejsan
De flesta som blivit svartlistade har verbalt använt fel ord till Admin
Han har den befogenheten att svartlista någon direkt om de uppför sig illa och då rör det sig ej om normala frågor som tex har jag skrivit in fel siffror eller vad har jag gjort för fel eller vad kan vi göra för att rätta till felet.
Ingen här på IPTV KING är ute efter att svartlista någon och rent pr så är det ej bra, sedan att vi vill åt era pengar så är det med skitsnack.
Då hade vi högt kostnaden för abonnemangen i stället.
Men det finns folk som har taggarna utåt när det ej funkar direkt för dem.
Kanske fel utrustning, dåligt kunnande, eller van vid de dyra bolagen där du bara sätter i strömsladden så har du dina kanaler.
Men alla som ej har tålamod att det kan bli avbrott att ´det inte är text på din favoritkanal eller att det snackas på ett annat språk i din golf kanal eller hockey kanal. Varför har ni PIRAT TV se till att fixa ett abonnemang hos dem och betala ca1500 kr i månaden och ring till deras support vid fel.
För allt med internet är ej felfritt
OttO MODERATOR IPTVKING
Skriv svar