MRMC på appleTv 4K

Allt som inte kan kategoriseras ovan hör hemma här. Ställ frågor, begär hjälp så får du svar fortare än du tror. Akuta frågor bör mailas

Moderator: otto

DoktorC
Inlägg: 9
Blev medlem: lör maj 12, 2018 1:20 pm

MRMC på appleTv 4K

Inlägg av DoktorC »

Hej!
Har provperiod just nu och följt instruktionerna för MRMC(kör lite versionen) lyckas aldrig komma förbi laddnings rutan i TV fliken. Provade min m3u i GSE iptv Pro istället och det funkar klanderfritt.
Tänkte idag beställa 1 års abonnemang men undrar om GSE är bättre än MRMC??? Och vad kan jag tänkas göra för fel med MRMC? (PVR startas upp står det och jag har väntat länge)

Vänligen
DrC
mukki
Inlägg: 50
Blev medlem: tor dec 29, 2016 12:27 pm

Re: MRMC på appleTv 4K

Inlägg av mukki »

DoktorC skrev:Hej!
Har provperiod just nu och följt instruktionerna för MRMC(kör lite versionen) lyckas aldrig komma förbi laddnings rutan i TV fliken. Provade min m3u i GSE iptv Pro istället och det funkar klanderfritt.
Tänkte idag beställa 1 års abonnemang men undrar om GSE är bättre än MRMC??? Och vad kan jag tänkas göra för fel med MRMC? (PVR startas upp står det och jag har väntat länge)

Vänligen
DrC
Hade samma problem som dig följde alla instruktioner, men det funkade inte. Jag gav upp och börja använda gse iptv istället.
tuffy
Inlägg: 148
Blev medlem: ons nov 09, 2016 6:03 pm

Re: MRMC på appleTv 4K

Inlägg av tuffy »

Många tycker iPlayTV är den bästa ATV appen för iptv.
https://itunes.apple.com/se/app/iplaytv ... 26801?mt=8
Skriv svar