Problem med IP-TV?

Allt som inte kan kategoriseras ovan hör hemma här. Ställ frågor, begär hjälp så får du svar fortare än du tror. Akuta frågor bör mailas

Moderator: otto

emmaisa
Inlägg: 4
Blev medlem: fre okt 20, 2017 10:55 pm

Problem med IP-TV?

Inlägg av emmaisa »

Någon som har haft problem med sin IP-TV sen igår ? Står Connetion problem.
FreddyK
Inlägg: 3124
Blev medlem: ons okt 19, 2016 5:15 pm

Re: Problem med IP-TV?

Inlägg av FreddyK »

Inga problem här.
Testa starta om allt boxar eller vad du nu kör på och även router.
TVHeadend, Kodi, Dreambox/Enigma2 , RaspberryPi 3/LibreELEC
Xiaomi Mi Box/Live Channels + TVirl & TVheadend addon, TVIP410
Dodol
Inlägg: 31
Blev medlem: ons okt 18, 2017 6:46 pm

Re: Problem med IP-TV?

Inlägg av Dodol »

Jag har haft detta problem ganska länge. Kör Telia och det tycks vara något hos dem som stör IP-TV grejen.

ett annat problem jag ständigt stöter på är att kanaler fryser till och sedan buffrar den. detta händer varannan minut.. nu är hela familjen riktig less på det här. tirst
JamieRayfield
Inlägg: 1
Blev medlem: ons maj 23, 2018 10:26 am

Re: Problem med IP-TV?

Inlägg av JamieRayfield »

I have not face like that problem.But i like to share some points here. The community is accused of illicitly allotting Greek, Cypriot and foreign pay TV subscriber channels. The ones offerings have been allegedly furnished through stores at some point of Europe.In case you’re searching for to reduce the cable wire and save a number of your hard-earned coins, they make it sound SO smooth to get all the movies, sports activities sports, pay-in keeping with-view activities and television indicates which you’re used to searching with Cable TV at a fragment of the price.a remarkable paid add-on or carrier is some element that gives you more capability that you wouldn't have in any other case...
otto
Inlägg: 647
Blev medlem: sön sep 24, 2017 3:05 pm

Re: Problem med IP-TV?

Inlägg av otto »

Dodol skrev:Jag har haft detta problem ganska länge. Kör Telia och det tycks vara något hos dem som stör IP-TV grejen.

ett annat problem jag ständigt stöter på är att kanaler fryser till och sedan buffrar den. detta händer varannan minut.. nu är hela familjen riktig less på det här. tirst
Hejsan innan du slänger ut problem så var mera specifik i vad du har för speed på nätet
kör du box eller smart tv? Trådlöst eller med kabel.
Har du nätverks kabel direkt från routern? och inte en massa fulkopplingar.
OttO MODERATOR IPTVKING
Skriv svar