Jag haft det här problemet hela dagen idag och jag vet inte hur jag ska fixa det. på Sveksna står det
Fel på programmet:
Vänligen kontrollera nätverksanslutning en och portal-adressen.
Jag har inte gjort något ovanligt än att bara starta boxen och försöka kolla på kanalerna men så dyker det här problemet upp.
Någon annan som har stött på det här problemet och vet hur man ska fixa det ?
Application loading error ??
Moderator: otto
-
- Inlägg: 21
- Blev medlem: ons apr 19, 2017 8:12 pm
Application loading error ??
Önskar en Snabb lösning på saken
Re: Application loading error ??
Bahnhof?
-
- Inlägg: 21
- Blev medlem: ons apr 19, 2017 8:12 pm
Re: Application loading error ??
Nej, har aldrig hört det namnet
Jag har Comhem. 500 Mbit/s hastighet
Detta är skit iriterande när man inte får ett svar
Jag har Comhem. 500 Mbit/s hastighet
Detta är skit iriterande när man inte får ett svar
Önskar en Snabb lösning på saken
Re: Application loading error ??
Hejsan
Har du haft box och router avstängt typ dragit ut sladden för ström mer än 15-30 minuter om inte gör det.
OttO
Har du haft box och router avstängt typ dragit ut sladden för ström mer än 15-30 minuter om inte gör det.
OttO
-
- Inlägg: 4
- Blev medlem: fre aug 25, 2017 8:41 pm
Re: Application loading error ??
Har också haft problem hela dagen, kör på smart tv via ”smart IP-TV” kanalerna från er buffrar och sen kommer ”connecting fail” upp. Har även en annan leverantör för amerikansk sport och där fungerar alla kanaler utan problem. Alltså inget fel på internet, kör för övrigt ownit som internetleverantör...
-
- Inlägg: 21
- Blev medlem: ons apr 19, 2017 8:12 pm
Re: Application loading error ??
Det löste problemet, Stort tack för Tipsetotto skrev:Hejsan
Har du haft box och router avstängt typ dragit ut sladden för ström mer än 15-30 minuter om inte gör det.
OttO
Önskar en Snabb lösning på saken
-
- Inlägg: 21
- Blev medlem: ons apr 19, 2017 8:12 pm
Re: Application loading error ??
Gör du också på samma sätt som Ott0 tipsade mig om:Ekkeolsson skrev:Har också haft problem hela dagen, kör på smart tv via ”smart IP-TV” kanalerna från er buffrar och sen kommer ”connecting fail” upp. Har även en annan leverantör för amerikansk sport och där fungerar alla kanaler utan problem. Alltså inget fel på internet, kör för övrigt ownit som internetleverantör...
ar du haft box och router avstängt typ dragit ut sladden för ström mer än 15-30 minuter om inte gör det.
Önskar en Snabb lösning på saken