No channel name

Allt som inte kan kategoriseras ovan hör hemma här. Ställ frågor, begär hjälp så får du svar fortare än du tror. Akuta frågor bör mailas

Moderator: otto

pistje
Inlägg: 4
Blev medlem: fre okt 20, 2017 2:21 pm

No channel name

Inlägg av pistje »

Hej!
Fick detta tips av en kompis, är verkligen jätteintresserad men vill testa det först via 24h kampanj!
Jag gjorde detta på morgonen, fick mailet för några minuter sedan.
Har gjort allt som står i instruktioner på siptv.eu. Lagt till min MAC Address, länken som jag får upp när jag klickar på mailet (där klockan 23h står och tickar ner). Skall tillägga att jag försöker göra detta på min SmartTV Samsung 7005 serien.
När jag gör instruktioner så finns inte följande:
Reset playlist - men längst ner står det Delete Playlist, så gjorde allt som stod i det steget här istället. (mac adress -> delete).
Sedan finns det ingenstans där det står KEEP ALIVE under "Add external playlist links (URLs), with auto-update". Där finns bara två dropdown listor, en har jag satt på "Various" och den andra är "Logos"
Under "link" har jag kopierat in länken jag fått av er (där klockan tickar ner) och det är inga mellanslag eller några andra fel.
Jag har även fixat med routern och stängt av allt som Ni sa, förutom firewall där jag bara kan ta Lax,Medel,Hög, där jag nu har LAX=väldigt låg/av.
Efter att jag startat om tvn, gått in på SmartIPTV-appen så laddar den, men sedan kommer det upp 54 channels, 1=199, och på resten av alla kanaler står det No Channel Name. När jag tar någon av dem står det "STREAM ERROR".
Har försökt hittat detta problem i forum osv, men hittar inget.
Tack för Er hjälp, hoppas verkligen detta fungerar då det verkar magiskt!