Det står att man skall skriva in länken som man har fått på epost, jag har fått bekräftelse på betalningen men ingen länk i mejlet, hur går jag till väga?
11. Ovanför har du något som heter ”Add external playlist links (URLs), with auto-update” Här fyller du i följande
MAC: Din MAC Adress
Link: Länken du fått av oss via mail
Välj Various i dropdown listan
Kryssa i Keep Alive
Tryck på ADD LINK
Steg 11 i instruktionen
Moderator: otto
-
- Inlägg: 3
- Blev medlem: sön okt 15, 2017 7:17 pm
Re: Steg 11 i instruktionen
Jag har samma problem och undrar om du fick något besked/lösning på det hela.
Av misstag snarare i min iver att genomföra beställningen angav jag mitt eget epost för "kvittens". Har fått kvittens på orderbeställningen men nu har det gått mer än 24h och ingen epost än.
Jag kontaktade admin direkt men inte heller något svar från dem än.
Av misstag snarare i min iver att genomföra beställningen angav jag mitt eget epost för "kvittens". Har fått kvittens på orderbeställningen men nu har det gått mer än 24h och ingen epost än.
Jag kontaktade admin direkt men inte heller något svar från dem än.
Re: Steg 11 i instruktionen
har samma problem och vi får inte fram någon kanaler på tv. Vi har en samsung smarttv.
Vi har betalt för tre månade och har fortfarande inga kanaler, är det rätt?
Vi har betalt för tre månade och har fortfarande inga kanaler, är det rätt?
Re: Steg 11 i instruktionen
Varför mailar ni inte [email protected] istället för att vänta?
Alla ordrar prioriteras på detta sätt
1. Om det finns ett tidigare abonnemang så förlängs den först
2. Finns det inget tidigare abonnemang men ett tidigare provkonto så förlängs den
3. Finns inget av ovanstående så skickas en ny länk ut.
Orderbekräftelsen och Order mailet kommer från två olika adresser, det är otroligt vanligt att det mailet med leverans hamnar i skräpposten. Vi missar ALDRIG att skicka ut någon order, har ni missat att se de så maila [email protected]
Alla ordrar prioriteras på detta sätt
1. Om det finns ett tidigare abonnemang så förlängs den först
2. Finns det inget tidigare abonnemang men ett tidigare provkonto så förlängs den
3. Finns inget av ovanstående så skickas en ny länk ut.
Orderbekräftelsen och Order mailet kommer från två olika adresser, det är otroligt vanligt att det mailet med leverans hamnar i skräpposten. Vi missar ALDRIG att skicka ut någon order, har ni missat att se de så maila [email protected]