Kodi V17

Allt som inte kan kategoriseras ovan hör hemma här. Ställ frågor, begär hjälp så får du svar fortare än du tror. Akuta frågor bör mailas

Moderator: otto

golfbotte
Inlägg: 13
Blev medlem: lör aug 19, 2017 6:57 pm

Kodi V17

Inlägg av golfbotte »

Jag har gått igenom instruktionerna för Kodi V17 för att vara säker på att jag klarade av detta. Allt verkar gå bra, men dumt nog la jag in en "Fake-URL" och fortsatte sedan till slutet. Nu skall jag försöka att ta bort denna URL, men hittar ingen väg framåt. Jag kommer hela tiden tillbaka till den näst sista rutan i instruktionerna, dvs när jag väljer TV så hamnar jag på "channels, Guide, osv" . Hur skall jag göra för att lägga in en riktig URL när jag beställer ett test? Hur kan man ta bort en URL. Jag måste ju kunna detta även när jag vill få bort testet och skall lägga in ett abonnemang.
golfbtte
Demonaz
Inlägg: 114
Blev medlem: sön mar 05, 2017 8:05 pm

Re: Kodi V17

Inlägg av Demonaz »

Det är väl bara att börja om från början igen?
Eh?
golfbotte
Inlägg: 13
Blev medlem: lör aug 19, 2017 6:57 pm

Re: Kodi V17

Inlägg av golfbotte »

Ja det tyckte jag också, men jag kommer inte tillbaks till startrutan när jag trycker på TV! Hur gör man för att komma tillbaka till den första rutan i instruktionen, där man skall trycka på "Enter add-on browser"?
Larsa78
Inlägg: 2
Blev medlem: mån aug 21, 2017 2:34 pm

Re: Kodi V17

Inlägg av Larsa78 »

hej !

Är det nån mer än jag som har problem med att Kodi låser sig ? Märkte det igår när jag skulle kolla på Spanska fotbollen att när den startar upp står det hur många kanaler man har men när jag trycker på tv för att välja kanal står den bara och tuggar och till slut låser den sig. Vad ska man göra ?

MVH : Lars
whitehazzle
Inlägg: 3
Blev medlem: lör jul 29, 2017 9:10 am

Re: Kodi V17

Inlägg av whitehazzle »

golfbotte skrev:Ja det tyckte jag också, men jag kommer inte tillbaks till startrutan när jag trycker på TV! Hur gör man för att komma tillbaka till den första rutan i instruktionen, där man skall trycka på "Enter add-on browser"?
Välj tillägg, mina tillägg, pvr-klienter och pvr iptv simple client, klicka på och konfiguera.
golfbotte
Inlägg: 13
Blev medlem: lör aug 19, 2017 6:57 pm

Re: Kodi V17

Inlägg av golfbotte »

Tack, detta gör ju att jag kan lägga in den riktiga raden!
Skriv svar