TV Kanalerna "börjar om" *HJÄLP* !

Allt som inte kan kategoriseras ovan hör hemma här. Ställ frågor, begär hjälp så får du svar fortare än du tror. Akuta frågor bör mailas

Moderator: otto

Mackiz90
Inlägg: 2
Blev medlem: lör aug 19, 2017 1:43 pm

TV Kanalerna "börjar om" *HJÄLP* !

Inlägg av Mackiz90 »

Hallå där! Jag har problem med min TVIP S-Box v.410, Det är nämnligen så att om man sitter t.ex. och kollar på tv4, vi säger vädret, så kan det bli så att man kollar 20sek, sen blir det svart och man får återigen se dom där 20sek, dvs. att den hoppar tillbaka, det kan ske flera gånger i rad, någon annan som upplevt det problemet? Hur löser man det? Har ändrat alla inställningar till det som står på hemsidan här men är inge bättre, har testat uppdatera mjukvaran, inge bättre då heller.. Har 250 uppkoppling med kabel rätt in, förstår inte vad felet är..
Tack på förhand.
admin
Site Admin
Inlägg: 592
Blev medlem: tor aug 04, 2016 8:29 am

Re: TV Kanalerna "börjar om" *HJÄLP* !

Inlägg av admin »

Mackiz90 skrev:Hallå där! Jag har problem med min TVIP S-Box v.410, Det är nämnligen så att om man sitter t.ex. och kollar på tv4, vi säger vädret, så kan det bli så att man kollar 20sek, sen blir det svart och man får återigen se dom där 20sek, dvs. att den hoppar tillbaka, det kan ske flera gånger i rad, någon annan som upplevt det problemet? Hur löser man det? Har ändrat alla inställningar till det som står på hemsidan här men är inge bättre, har testat uppdatera mjukvaran, inge bättre då heller.. Har 250 uppkoppling med kabel rätt in, förstår inte vad felet är..
Tack på förhand.
Hej. Jag ser att du har ett öppet garanti ärende på denna box, du har fått en fråga angående dina föräldrars box som du angav som referens men vi har ej fått svar på detta.

Vänligen svara på detta så vi vet hur vi ska gå vidare med ersättning och ny enhet
Skriv svar