Ny på iptv gjort en beställning på abonnemang

Allt som inte kan kategoriseras ovan hör hemma här. Ställ frågor, begär hjälp så får du svar fortare än du tror. Akuta frågor bör mailas

Moderator: otto

[email protected]
Inlägg: 1
Blev medlem: lör aug 12, 2017 1:57 pm

Ny på iptv gjort en beställning på abonnemang

Inlägg av [email protected] »

Hejsan hoppas nån kan hjälpa oss,

vi har gjort en beställning på ett abonnemang har skrivit in allt med referens å så pengarna har dragits man skulle maila nån transaktionsid men inget ja hittar , samt undrar om man får nått mail angående sin beställning , har mailat king men ingen som är sugen å svara oss där , beställde vid 14 tiden idag ,,

Micke/Eva
Tiny
Inlägg: 5
Blev medlem: tis aug 15, 2017 12:30 pm

Re: Ny på iptv gjort en beställning på abonnemang

Inlägg av Tiny »

Jag har samma problem. Har beställt och betalat men inte fått bekräftelse. Jag tror att de har strul med sina mailservrar. Får studs på deras mailadress. Och får ingen bekräftelsemail när jag registrerar som medlem. Något som moderator/admin kan bekräfta?
makant
Inlägg: 8
Blev medlem: ons aug 16, 2017 9:25 pm

Re: Ny på iptv gjort en beställning på abonnemang

Inlägg av makant »

Jag beställde abonnemang idag vid 13-tiden och allt var igång vid 20:00 ikväll.
mattias
Inlägg: 3
Blev medlem: lör aug 19, 2017 9:21 pm

Re: Ny på iptv gjort en beställning på abonnemang

Inlägg av mattias »

hur laddar man upp playlist på en smart tv?
admin
Site Admin
Inlägg: 592
Blev medlem: tor aug 04, 2016 8:29 am

Re: Ny på iptv gjort en beställning på abonnemang

Inlägg av admin »

Tiny skrev:Jag har samma problem. Har beställt och betalat men inte fått bekräftelse. Jag tror att de har strul med sina mailservrar. Får studs på deras mailadress. Och får ingen bekräftelsemail när jag registrerar som medlem. Något som moderator/admin kan bekräfta?
Jag ser att du fick detta ärende löst för ett par dagar sedan. Skulle vara bra om du skriver detta i forumet när du får ett problem löst så vi slipper leta upp problemet, bara ett tips för att göra vårt jobb enklare :D
Skriv svar