Sida 1 av 1

abbonemangs bekymmer

Postat: ons aug 02, 2017 4:43 pm
av PDK
kom hem idag och skulle kolla lite, då ser jag att det blivit dags att köpa en förlängning.
Fyllde in blanketten som vanligt men av någon anledning vill inte knappen för SWISH "vakna" för att gå vidare med beställningen.
Försökte börja om men jag måste har klantat till mig för att helt plötsligt står det att ip adressen är blacklistad!
Skickat in ett mejl till IPTVKING men efter flera timmar ännu inget svar.
Har någon annan råkat ut för det här?
Är man portad för hela framtid eller finns det något sätt att rädda det hela på?

är tacksam för svar

Re: abbonemangs bekymmer

Postat: tor aug 03, 2017 2:43 am
av FreddyK
Man kan förlänga direkt i nya dashboarden.

Re: abbonemangs bekymmer

Postat: tor aug 03, 2017 3:53 am
av PDK
IP adressen är "blacklistad"
Kan inte ens se IPTVKING hemsida

Re: abbonemangs bekymmer

Postat: tor aug 03, 2017 10:12 am
av SWEeD
Jag hade en annan IPTV förut, och då hände exakt samma sak för mej, jag blev ip blacklistad. och kunde inte nå deras sida från mitt egna nätverk, kunde dock komma in på sidan via telefon om jag slog av wifi, eller egentligen vilken dator som helst förutom på mitt hemma nätverk. Jag har Comhem. vad har du?

Re: abbonemangs bekymmer

Postat: tor aug 03, 2017 5:34 pm
av PDK
en liten uppdatering, i morse på jobbet kunde jag komma in på IPTVKING.me och skickade då den mejlet jag skickade igår till info@iptvking vidare till
support@iptvking.
Vid lunchtid fick jag svar från de att allt var fixat. Då ringde hem till tanten och bad henne kolla om det gick att komma in på hemsidan.
Då var det bara att betala abbonemanget.

nu är allt som det ska vara.
tackar ;)

(jag har Bahnhof)