abbonemangs bekymmer

Allt som inte kan kategoriseras ovan hör hemma här. Ställ frågor, begär hjälp så får du svar fortare än du tror. Akuta frågor bör mailas

Moderator: otto

PDK
Inlägg: 53
Blev medlem: tor feb 09, 2017 11:09 am

abbonemangs bekymmer

Inläggav PDK » ons aug 02, 2017 4:43 pm

kom hem idag och skulle kolla lite, då ser jag att det blivit dags att köpa en förlängning.
Fyllde in blanketten som vanligt men av någon anledning vill inte knappen för SWISH "vakna" för att gå vidare med beställningen.
Försökte börja om men jag måste har klantat till mig för att helt plötsligt står det att ip adressen är blacklistad!
Skickat in ett mejl till IPTVKING men efter flera timmar ännu inget svar.
Har någon annan råkat ut för det här?
Är man portad för hela framtid eller finns det något sätt att rädda det hela på?

är tacksam för svar

FreddyK
Inlägg: 3120
Blev medlem: ons okt 19, 2016 5:15 pm

Re: abbonemangs bekymmer

Inläggav FreddyK » tor aug 03, 2017 2:43 am

Man kan förlänga direkt i nya dashboarden.
TVHeadend, Kodi, Dreambox/Enigma2 , RaspberryPi 3/LibreELEC
Xiaomi Mi Box/Live Channels + TVirl & TVheadend addon, TVIP410

PDK
Inlägg: 53
Blev medlem: tor feb 09, 2017 11:09 am

Re: abbonemangs bekymmer

Inläggav PDK » tor aug 03, 2017 3:53 am

IP adressen är "blacklistad"
Kan inte ens se IPTVKING hemsida

SWEeD
Inlägg: 31
Blev medlem: lör jan 28, 2017 12:21 pm

Re: abbonemangs bekymmer

Inläggav SWEeD » tor aug 03, 2017 10:12 am

Jag hade en annan IPTV förut, och då hände exakt samma sak för mej, jag blev ip blacklistad. och kunde inte nå deras sida från mitt egna nätverk, kunde dock komma in på sidan via telefon om jag slog av wifi, eller egentligen vilken dator som helst förutom på mitt hemma nätverk. Jag har Comhem. vad har du?

PDK
Inlägg: 53
Blev medlem: tor feb 09, 2017 11:09 am

Re: abbonemangs bekymmer

Inläggav PDK » tor aug 03, 2017 5:34 pm

en liten uppdatering, i morse på jobbet kunde jag komma in på IPTVKING.me och skickade då den mejlet jag skickade igår till [email protected] vidare till
[email protected]
Vid lunchtid fick jag svar från de att allt var fixat. Då ringde hem till tanten och bad henne kolla om det gick att komma in på hemsidan.
Då var det bara att betala abbonemanget.

nu är allt som det ska vara.
tackar ;)

(jag har Bahnhof)


Återgå till "Övriga frågor och funderingar"

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: 10 och 0 gäster