Sida 1 av 1

Fel mailadress

Postat: fre jun 30, 2017 6:47 pm
av StefanN5577
Jag köpte ett abonnemang igår och betalade och gjorde allt klart, dock råkade jag fylla i min mailadress istället för iptvking adress, fick tillbaka pengarna idag och är ny bannad.

Jag kan förstå dom bannar folk som inte betalar och jävlas, men att göra ett enkelt fel när man betalt och gjort allt annat rätt är lite konstigt tycker jag?

Har skrivit brev igår och idag men tycks som övriga tråder inte få svar.

Har ju ett abonnemang till som går för fullt och lär ju inte kunna förlänga det heller om man blir bannad för en sådan sak, lär ju snart alla kunder vara borta.

Vore bra om någon i ledningen kunde hjälpa till och förklara hur man ska göra när man råkat gjort ett fel och inte någon fuffens som kräver livstid avstängning tack.

/Stefan

Re: Fel mailadress

Postat: tis jul 04, 2017 2:16 pm
av CopCake
Hade ett liknande problem igår, men märkte av det direkt och kontaktade IPTVking på deras info mail. Hade blivit fel på referensnummret t.ex. Att min referens är 1234 men råkade av någon anledning bli 1235 när jag fyllde i formuläret och gjorde Swishbetalningen. Är nu idag blockerad från sidan när jag är inne på mitt wifi. Tjänsten är inte aktiverad och har ännu inte fått något svar eller återbetalning. :(
Någon som vet hur länge man brukar behöva vänta på hjälp?

Re: Fel mailadress

Postat: tis jul 04, 2017 5:32 pm
av Nordda
Skrev även jag min egen mail. Får inget svar alls. Meddela gärna när ni vet hur man går tillväga.

Re: Fel mailadress

Postat: tis jul 04, 2017 6:58 pm
av CopCake
Hur länge har du väntat?

Re: Fel mailadress

Postat: tis jul 04, 2017 9:39 pm
av Nordda
Sedan 1 juli. Surt på 1500 spänn.

Re: Fel mailadress

Postat: ons jul 05, 2017 6:09 am
av CopCake
Jo riktigt surt. Själv väntat sedan den 3:e Juli.
Får väl hoppas att det är så att de bara har mycket att göra. De hade ju ett problem under helgen med vissa tjänster.
Om någon administratör eller dylikt läser detta så får ni mer än gärna svara så vi vet om man tålmodigt ska fortsätta vänta på en lösning?

Re: Fel mailadress

Postat: ons jul 05, 2017 3:35 pm
av CopCake
Kan uppdatera med att jag fått hjälp med problemet jag hade vid betalningen. Man blir lite orolig men jag kan nu förstå att de hade haft problem med allt extraarbete med att verifiera min betalning.
Läxa lärd att alltid kolla minst 3 gånger innan man genomför betalningen. :D

Re: Fel mailadress

Postat: ons jul 05, 2017 6:32 pm
av Nordda
Jag har också fått hjälp. Jag lyckades få tag i supporten och de mailade mig länken. De påstår att den skulle skickats men hittar inget i skräpposten.