
Kan lova att jag skall spara ner detta så jag vet hur jag gör om det blir aktuellt igen.
Jag gjorde en ny ticket förra veckan, om epg men det verkar inte fungera. Jag har gjort många tickets förut men nu på den nya sidan fungerar det inteatrix skrev:1) På vänstra sidan i dashboarden finns knappen Tickets, för musen över den och klicka, då öppnas ett nytt fönster på högra sidan.
2) Du ser nu Tickets, Orders, New Ticket
3) Klicka på New Ticket
4) Välj vad det är för slags ticket längst upp
5) Skriv i ämnesraden vad det handlar om
6) Skriv sedan vad ditt problem är, att det gäller ett annat konto du inte kan komma in på längre, förklara tydligt, att det inte är detta konto, utan ett annat.
7) Tryck på Submit knappen.
// Hej Atrix!atrix skrev:1) På vänstra sidan i dashboarden finns knappen Tickets, för musen över den och klicka, då öppnas ett nytt fönster på högra sidan.
2) Du ser nu Tickets, Orders, New Ticket
3) Klicka på New Ticket
4) Välj vad det är för slags ticket längst upp
5) Skriv i ämnesraden vad det handlar om
6) Skriv sedan vad ditt problem är, att det gäller ett annat konto du inte kan komma in på längre, förklara tydligt, att det inte är detta konto, utan ett annat.
7) Tryck på Submit knappen.
Ja, det kan ju vara lite värre, kanske kan man skapa en ny inloggning till Dashboarden, som en helt ny användare och då logga in där och sedan skapa en ticket till supporten. Testa det.[email protected] skrev:// Hej Atrix!atrix skrev:1) På vänstra sidan i dashboarden finns knappen Tickets, för musen över den och klicka, då öppnas ett nytt fönster på högra sidan.
2) Du ser nu Tickets, Orders, New Ticket
3) Klicka på New Ticket
4) Välj vad det är för slags ticket längst upp
5) Skriv i ämnesraden vad det handlar om
6) Skriv sedan vad ditt problem är, att det gäller ett annat konto du inte kan komma in på längre, förklara tydligt, att det inte är detta konto, utan ett annat.
7) Tryck på Submit knappen.
Hur går man tillväga om man ej kommer in i Dashboarden?
Har testat att byta lösen flera ggr, men hjälper ej.
PLease help me!!!!
Tack på förhand!
Hej Atrix Jag undrar om man kan skriva på svenska när man skickar en fråga på Ticketatrix skrev:Ja, det kan ju vara lite värre, kanske kan man skapa en ny inloggning till Dashboarden, som en helt ny användare och då logga in där och sedan skapa en ticket till supporten. Testa det.[email protected] skrev:// Hej Atrix!atrix skrev:1) På vänstra sidan i dashboarden finns knappen Tickets, för musen över den och klicka, då öppnas ett nytt fönster på högra sidan.
2) Du ser nu Tickets, Orders, New Ticket
3) Klicka på New Ticket
4) Välj vad det är för slags ticket längst upp
5) Skriv i ämnesraden vad det handlar om
6) Skriv sedan vad ditt problem är, att det gäller ett annat konto du inte kan komma in på längre, förklara tydligt, att det inte är detta konto, utan ett annat.
7) Tryck på Submit knappen.
Hur går man tillväga om man ej kommer in i Dashboarden?
Har testat att byta lösen flera ggr, men hjälper ej.
PLease help me!!!!
Tack på förhand!