Problem med att ladda upp playlist?
Problem med att ladda upp playlist?
Min IPTV slutade fungera abrupt. Det står att det inte finns en spellista och att jag måste ladda upp den.
Jag går in på http://siptv.eu/mylist/ och tar bort och laddar upp igen. Det står att den laddades upp men när jag startar min app igen så är det samma problem. "No playlist".
Har testat ta bort appen och installera på nytt. Ta ur internet ur TV och sätta in. Ingen lösning.. någon?
Jag går in på http://siptv.eu/mylist/ och tar bort och laddar upp igen. Det står att den laddades upp men när jag startar min app igen så är det samma problem. "No playlist".
Har testat ta bort appen och installera på nytt. Ta ur internet ur TV och sätta in. Ingen lösning.. någon?
-
Re: Problem med att ladda upp playlist?
Jag har samma problem!
Hjälpte en vän att skaffa ett konto för sin smart tv.
Under de 7 gratis dagarna på Smart IPTV appen fungerade allting klockrent.
När de dagarna var slut betalade han för appen och vi laddade upp playlisten på siptv.eu igen, men denna gången får vi endast upp "No playlist uploaded".
Jag har följt instruktionerna till punkt och pricka, provat avinstallera appen m.m. men inget har fungerat.
Det som förvånar mig mest är att vi inte får någon respons ifrån IPTVking på mailen, tidigare när jag själv har haft problem har de alltid varit mycket hjälpsamma och svarat med en dundrande fart på mail.
Skickade även ett mail förra veckan i samband med köpet hos dem, även det är obesvarat
Jag hoppas verkligen de läser denna tråden och att de kan kolla på detta problemet för att se vad som är fel.
Det kanske inte ens är hos IPTVking det felar utan hos siptv.eu men det vore skönt att få det bekräftat.
Hjälpte en vän att skaffa ett konto för sin smart tv.
Under de 7 gratis dagarna på Smart IPTV appen fungerade allting klockrent.
När de dagarna var slut betalade han för appen och vi laddade upp playlisten på siptv.eu igen, men denna gången får vi endast upp "No playlist uploaded".
Jag har följt instruktionerna till punkt och pricka, provat avinstallera appen m.m. men inget har fungerat.
Det som förvånar mig mest är att vi inte får någon respons ifrån IPTVking på mailen, tidigare när jag själv har haft problem har de alltid varit mycket hjälpsamma och svarat med en dundrande fart på mail.
Skickade även ett mail förra veckan i samband med köpet hos dem, även det är obesvarat

Jag hoppas verkligen de läser denna tråden och att de kan kolla på detta problemet för att se vad som är fel.
Det kanske inte ens är hos IPTVking det felar utan hos siptv.eu men det vore skönt att få det bekräftat.
Har ni kollat i eran skräpmail?
Har själv missat en hel del mail på olika ställen pga det.
Har själv missat en hel del mail på olika ställen pga det.
TVHeadend, Kodi, Dreambox/Enigma2 , RaspberryPi 3/LibreELEC
Xiaomi Mi Box/Live Channels + TVirl & TVheadend addon, TVIP410
-
Japp, har kollat skräpmailen men inga svar där heller tyvärr.
-
Nu kom det ett svar!
De uppmanar att ladda upp länken på siptv.eu igen, har dock gjort om det ett tjugotal ggr.
Mailade även siptv.eu för att se om de har några problem med appen.
De uppmanar att ladda upp länken på siptv.eu igen, har dock gjort om det ett tjugotal ggr.
Mailade även siptv.eu för att se om de har några problem med appen.
Var just det jag var på väg och skulle föreslå med.
Låter ju konstigt men det men det är möjligt att dom har nåt problem.
Har du angett rätt MAC adress då?
Låter ju konstigt men det men det är möjligt att dom har nåt problem.
Har du angett rätt MAC adress då?
Har samma problem.
Funkade klockrent innan.
Trial på smartiptv gick ut, jag betalade nu kan jag inte lägga upp playlist. Trots att jag följer institutionen.
Löste ni det...Någon?
Funkade klockrent innan.
Trial på smartiptv gick ut, jag betalade nu kan jag inte lägga upp playlist. Trots att jag följer institutionen.
Löste ni det...Någon?
Samma problem men får inga hjälpen fundera på byta iptv.
Låter ju som ett problem med själva appen om det fungerar innan Trial gick ut.
Nu använder jag inte appen själv men med andra appar både på Androidboxar, Kodi och TVIP fungerar det utan problem.
Vad jag kan se på sidan så kan man både välja att ladda upp eller ange länken direkt där.
Vad säger den för fel?
Har hört från vissa håll att det kan hjälpa att nollställa TVn's SmartTV hub inställningar vid såna här problem.
Du kan också testa att avinstallera appen och stänga av TVn en stund och slå på igen och installera om appen.
Nu använder jag inte appen själv men med andra appar både på Androidboxar, Kodi och TVIP fungerar det utan problem.
Vad jag kan se på sidan så kan man både välja att ladda upp eller ange länken direkt där.
Vad säger den för fel?
Har hört från vissa håll att det kan hjälpa att nollställa TVn's SmartTV hub inställningar vid såna här problem.
Du kan också testa att avinstallera appen och stänga av TVn en stund och slå på igen och installera om appen.
Hejsan
Allt med sändningar på våra kanaler funkar perfekt
Kan ni som har problem testa på annan tv eller på padda med annan app?
Ge feedback på hur det går
OttO
Allt med sändningar på våra kanaler funkar perfekt
Kan ni som har problem testa på annan tv eller på padda med annan app?
Ge feedback på hur det går
OttO