Radera kanaler

Moderator: otto

Techeng
Inlägg: 12
Blev medlem: fre jan 13, 2017 5:26 pm

Radera kanaler

Inlägg av Techeng »

Går det på något sätt att radera dom kanaler jag aldrig kommer att använda?
Och om jag favoritmarkerar kanaler från olika länder, går inte dessa att se i samma kanallista?
Techeng
Inlägg: 12
Blev medlem: fre jan 13, 2017 5:26 pm

Re: Radera kanaler

Inlägg av Techeng »

Bumpar denna och kompletterar med att jag använder TVIP S Box v410.
Ampa69
Inlägg: 89
Blev medlem: lör okt 15, 2016 12:01 am

Re: Radera kanaler

Inlägg av Ampa69 »

Om du favoritmarkerar kanaler från olika länder visas inte bara dom då om du väljer att visa bara favoriter och är i listan med alla kanaler?
Techeng
Inlägg: 12
Blev medlem: fre jan 13, 2017 5:26 pm

Re: Radera kanaler

Inlägg av Techeng »

Om jag favoritmarkerar kanaler från ex både Sverige och USA så syns bara dom svenska när jag är i Sveriges kanallist och USA's när jag är i USA kanallista.
Jag vill se alla favoriter hela tiden oavsett vilken litas jag är inne i.
Ampa69
Inlägg: 89
Blev medlem: lör okt 15, 2016 12:01 am

Re: Radera kanaler

Inlägg av Ampa69 »

Techeng skrev:Om jag favoritmarkerar kanaler från ex både Sverige och USA så syns bara dom svenska när jag är i Sveriges kanallist och USA's när jag är i USA kanallista.
Jag vill se alla favoriter hela tiden oavsett vilken litas jag är inne i.

Ok så du har ingen kanallista med alla kanaler i? Det finns i min Mag256 iaf och där visas bara dom som jag markerat som favorit när jag väljer det. Är du inne på Usa listan så säger det ju sig självt att det är favoriter från den listan som syns.
TheGuy
Inlägg: 15
Blev medlem: fre nov 11, 2016 10:34 pm

Re: Radera kanaler

Inlägg av TheGuy »

Jag håller med dig Techeng. Favoritlistningen verkar ha en del att förbättra fortfarande.

Mina önskningar:
* En lista där man ser alla favoriter oavsett vilket land de tillhör.
* Skapa egna listor med namn som t.ex Sport eller Film där man sedan fyller på med kanaler från olika länder.
TheGuy
Inlägg: 15
Blev medlem: fre nov 11, 2016 10:34 pm

Re: Radera kanaler

Inlägg av TheGuy »

TheGuy skrev:Jag håller med dig Techeng. Favoritlistningen verkar ha en del att förbättra fortfarande.

Mina önskningar:
* En lista där man ser alla favoriter oavsett vilket land de tillhör.
* Skapa egna listor med namn som t.ex Sport eller Film där man sedan fyller på med kanaler från olika länder.
Får väl egentligen rätta mig själv på önskemål nr1 då man i kanallistan All isf. får lägga alla favoriter. Skapa flera olika listor med handplockade favoriter från olika länder är dock fortfarande ett önskemål, dock inget IPTV King rår på.
Skriv svar