Appletv app

Moderator: otto

Viggen91
Inlägg: 1
Blev medlem: mån okt 15, 2018 6:44 pm

Appletv app

Inlägg av Viggen91 »

Hej!
Har kört mrmc ett tag och tänkte prova iplaytv.
Kör in m3u och epg etc. dock så hämtar den ej några kanaler.

Någon som har samma problem eller vet hur man löser det?
tette
Inlägg: 25
Blev medlem: fre feb 23, 2018 10:17 am

Re: Appletv app

Inlägg av tette »

Du kan ju ha missat någon bokstav i filen?? Iplay är den klart bästa appen och funkar klockrent.
70114756
Inlägg: 1
Blev medlem: fre nov 30, 2018 12:15 pm

Re: Appletv app

Inlägg av 70114756 »

Hej!

jag har samma problem med min apple tv gen 4. Testat med MRMC, Iplaytv och även GSE pro. Ingen av dessa appar hämtar ner kanaler men så fort jag testat MRMC lite på mobilen med samma URL länk så funkar det. Enligt supporten ska det vara m3u with options och HLS för apple tv men detta funkar inte.... Kan någon hjälpa till?
otto
Inlägg: 647
Blev medlem: sön sep 24, 2017 3:05 pm

Re: Appletv app

Inlägg av otto »

70114756 skrev:Hej!

jag har samma problem med min apple tv gen 4. Testat med MRMC, Iplaytv och även GSE pro. Ingen av dessa appar hämtar ner kanaler men så fort jag testat MRMC lite på mobilen med samma URL länk så funkar det. Enligt supporten ska det vara m3u with options och HLS för apple tv men detta funkar inte.... Kan någon hjälpa till?
Hejsan
Du skriver bara ett inlägg och ej flera stycken.
Jag tog bort ditt andra inlägg.
OttO
rutantutan
Inlägg: 1
Blev medlem: ons feb 06, 2019 6:08 pm

Apple tv app MrMC

Inlägg av rutantutan »

Jag prövade 24h gratis och allt funkade bra. Köpte paketet, när jag satte gick in på MrMC så va TV loggan borta, när jag installerar om appen och gör om alla inställningar så kommer TV loggan tillbaka (inte varje gång), när jag trycker på den så kommer jag vidare men då blir det en låsning grått/vitt helskärm.

vet ni vad som är fel?
Skriv svar