Nybörjare i iptv

Moderator: otto

Cricketlover2008
Inlägg: 7
Blev medlem: mån feb 26, 2018 9:30 pm

Nybörjare i iptv

Inlägg av Cricketlover2008 »

Hej
Alla glada iptv användare.
Cricketlover2008
Inlägg: 7
Blev medlem: mån feb 26, 2018 9:30 pm

Re: Nybörjare i iptv

Inlägg av Cricketlover2008 »

Blåst på minst 7 månader av iptv sverige!
Varnar er alla från de.I slutet av September 2017 valde första gången iptv från de efter testet.De var då mycket aktiv både i Facebook och messenger .Nu har de försvunnit
Hade betalt 2400 kr. för1års abonnemang plus mag 254.
Efter 13 dager fick jag mag 250 istället som jag inte har beställt som strulade jämnt, bad de flera gånger om detta.Värje gång dom sa vi skickar ett nytt när vi har fått de hem.Till sist blev man farbannad och arg.Nu igår den 25 feb 2018 just efter Prick 5 månader plotslig alla kanalerna försvann.Startat om magen. DÅ får jag ett blå ruta på tv skärmen som säger "Your STB IS BLOCKED "
Call the provider! Lämna några med på messenger det händer inget.Hittat deras hemsida http://www.iptvsverige.com som verkar aktivt, efter 10 tals mail fick jag ett svar på engelska" You are blocked about abuse, Provider no unblock if you want to see buy a new line!Jag fattar inget! Är det någon vet vad detta handlar om.Abuse betyder missbruk.Har jag har missbrukat??? Tittat några nätter vinter os.Är det missbruk.Vore tacksam om någon svarar detta.Aldrig mer iptv sverige. Genom King vill jag bara varna iptv kunder om iptv sverige.
atrix
Inlägg: 806
Blev medlem: tor okt 13, 2016 1:32 pm

Re: Nybörjare i iptv

Inlägg av atrix »

Fast detta är ju IPTV King, dom har inget med IPTV Sverige att göra, så jag tror inte du kommer få så mycket svar här om detta, men du har gjort ett bra val när du valde IPTV King!!
TVheadend HTSP Client under Kodi på Raspberry Pi 3 med OpenElec build 8.04.
Ubuntu server med TVHeadend 4.2.4. Sony 4k TV med Kodi, XBOX One med Kodi samt en gammal skön Mag 250.
Cricketlover2008
Inlägg: 7
Blev medlem: mån feb 26, 2018 9:30 pm

Re: Nybörjare i iptv

Inlägg av Cricketlover2008 »

Tack så mycket atrix !
otto
Inlägg: 647
Blev medlem: sön sep 24, 2017 3:05 pm

Re: Nybörjare i iptv

Inlägg av otto »

Hejsan Cricketlover2008 Jag är OttO Moderator på detta forum.
Inte kul att bli blåst på så mycket pengar och få en mag 250 som suger
Har du med skrivit på Flash back och varnat folk?
Kör själv en Mag 322 men problem med synkning av ljudet och videon men det ska komma en ny firmware.
OttO
Svensson
Inlägg: 7
Blev medlem: lör mar 24, 2018 1:30 pm

Nybörjare i iptv

Inlägg av Svensson »

Hej, någon vänlig själ som vet hur man kan komma i kontakt med iptvking? Skrev i fel mail adress för kvittot när jag gjorde min beställning och betalning. Har provar att maila deras info och support men får inget svar. Tacksam för den hjälp jag kan få.
FreddyK
Inlägg: 3124
Blev medlem: ons okt 19, 2016 5:15 pm

Re: Nybörjare i iptv

Inlägg av FreddyK »

TVHeadend, Kodi, Dreambox/Enigma2 , RaspberryPi 3/LibreELEC
Xiaomi Mi Box/Live Channels + TVirl & TVheadend addon, TVIP410
otto
Inlägg: 647
Blev medlem: sön sep 24, 2017 3:05 pm

Re: Nybörjare i iptv

Inlägg av otto »

Svensson skrev:Hej, någon vänlig själ som vet hur man kan komma i kontakt med iptvking? Skrev i fel mail adress för kvittot när jag gjorde min beställning och betalning. Har provar att maila deras info och support men får inget svar. Tacksam för den hjälp jag kan få.
Du behöver ej skriva på fler trådar än 1.
Har du skickat iväg mail till admin hjälper det ej att du fortsätta be om hjälp online.
För du har väl inget problem med hårdvara? för här gäller frågor om hårdvara.
OTO Moderator
Svensson
Inlägg: 7
Blev medlem: lör mar 24, 2018 1:30 pm

Re: Nybörjare i iptv

Inlägg av Svensson »

otto skrev:
Svensson skrev:Hej, någon vänlig själ som vet hur man kan komma i kontakt med iptvking? Skrev i fel mail adress för kvittot när jag gjorde min beställning och betalning. Har provar att maila deras info och support men får inget svar. Tacksam för den hjälp jag kan få.
Du behöver ej skriva på fler trådar än 1.
Har du skickat iväg mail till admin hjälper det ej att du fortsätta be om hjälp online.
För du har väl inget problem med hårdvara? för här gäller frågor om hårdvara.
OTO Moderator
Hej,

Ok. Jag har kollat upp hårdvara och där var inget problem.
Jag provade att skicka efter ett provkonto och det skickades efter ett par timmar. Har dock inte hört något annat.
otto
Inlägg: 647
Blev medlem: sön sep 24, 2017 3:05 pm

Re: Nybörjare i iptv

Inlägg av otto »

Svensson skrev:
otto skrev:
Svensson skrev:Hej, någon vänlig själ som vet hur man kan komma i kontakt med iptvking? Skrev i fel mail adress för kvittot när jag gjorde min beställning och betalning. Har provar att maila deras info och support men får inget svar. Tacksam för den hjälp jag kan få.
Du behöver ej skriva på fler trådar än 1.
Har du skickat iväg mail till admin hjälper det ej att du fortsätta be om hjälp online.
För du har väl inget problem med hårdvara? för här gäller frågor om hårdvara.
OTO Moderator
Hej,

Ok. Jag har kollat upp hårdvara och där var inget problem.
Jag provade att skicka efter ett provkonto och det skickades efter ett par timmar. Har dock inte hört något annat.
Du skriver under hårdvara och övriga enheter och du har problem med abonnemang just nu så försök hitta rätt tråd att skriv ditt problem i.
Har det löst sig för dig?
OttO
Skriv svar