IPTV smarters player

Moderator: otto

Barca87
Inlägg: 15
Blev medlem: fre apr 13, 2018 4:39 pm

IPTV smarters player

Inlägg av Barca87 »

Hej, har en fråga angående IPTV Smarters Player. Jag har installerat den och ville testa den istället för Smart IPTV appen men får det inte att funka. Står failed to authorize, när jag googlar detta får jag att man måste registrera sin DNS. Är det någonting jag kan göra själv eller är det att inte länken ifrån er är kompatibel med den appen?
Tack
FreddyK
Inlägg: 3124
Blev medlem: ons okt 19, 2016 5:15 pm

Re: IPTV smarters player

Inlägg av FreddyK »

Det borde bara vara och använda M3U länken som vanligt.
TVHeadend, Kodi, Dreambox/Enigma2 , RaspberryPi 3/LibreELEC
Xiaomi Mi Box/Live Channels + TVirl & TVheadend addon, TVIP410
MrNaid
Inlägg: 8
Blev medlem: ons aug 07, 2019 7:53 pm

Re: IPTV smarters player

Inlägg av MrNaid »

Någon som vet mer? Just när det kommer till PLAYER-appen (inte smarters PRO) så måst man ange varje del för sig, anv-namn, lösen och länk (som dessutom skiljer sig lite).

Men återigen är det Failed to authorize och det är som föregående poster skriver, verkar vara som något IPTVKing behöver regga (sin domän) för en engångskostnad för att det ska fungera.

Kollar man på följande länk: https://iptvking.me/forum/viewtopic.php ... 0e7#p21843
Ska appen fungera + att det står beskrivet under "Xtream Codes API" hur det hela ska konfas.

Mest ute efter att testa appen på tvn, då jag tycker att kanalerna flyter på mycket bättre i telefonen när jag kör denna appen än på TV:n.
Ja, TV är av nyare modell, ja TV har nätverkskabel (Telefon har obviously WIFI).

//
Skriv svar