Avstängt konto..?

Moderator: otto

[email protected]
Inlägg: 1
Blev medlem: mån okt 22, 2018 2:40 pm

Avstängt konto..?

Inlägg av [email protected] »

Har försökt att lösa mitt problem med er över mail men får inga svar längre.
Förra veckan slutade mina kanaler att funka. Provade alla åtgärder jag blev hänvisad till av er, hjälpte inte. Det enda jag inte kunde göra var att göra om inställningarna på siptv då jag inte visste att jag behövde spara min länk jag fick vid mitt första köp för ca 1,5 år sedan. Jag har alltså inte haft denna länk sedan dess. Fick den av er i lördags via mail, men fick aldrig igång den. Test länken på siptv´s sida funkar. När jag mailar tillbaka får jag bara till svar att mitt konto blivit avstängt pga att jag vid flertalet tillfällen använt mitt konto på flera enheter samtidigt, alltså ej av misstag.
Skriver då tillbaka att detta inte alls stämmer då jag bara har en smart tv och dessutom inte ens haft tillgång till min länk. Fick bara till svar att det är en IPS som stängt av mig och att det inte är av misstag(???), där tog svaren slut.

Jag skulle vilja att någon kollar på detta snarast då det till 100% har blivit fel någonstans, eller att ni blandat ihop mig med någon. Jag är helt säker på att jag inte använt mitt konto på flera enheter, men får inget svar någonstans. Någon måste ju kunna se detta och ge mig ett svar, och koppla på mig igen? Har kört er i ca 1,5 år och fixat flertalet kunder till er så hoppas man kan få någon hjälp tillbaka nu är det inte är jag som gjort något fel.

Tacksam för svar (här eller via mail). Mvh Peter
MetricRyan
Inlägg: 21
Blev medlem: ons apr 19, 2017 8:12 pm

Re: Avstängt konto..?

Inlägg av MetricRyan »

Fick du svar? Har du löst problemet?
:arrow: :arrow: Önskar en Snabb lösning på saken :arrow: :arrow:
Skriv svar