Favoritlista på SMART IPTV appen.

Moderator: otto

Swennerd
Inlägg: 104
Blev medlem: ons nov 16, 2016 3:34 am

Favoritlista på SMART IPTV appen.

Inlägg av Swennerd »

Har idag en MAG254 men är lite missnöjd med hur man kan hantera favoriter i portalen.
Nu har jag en Smart TV och funderar på hur SMART IPTV appen är...går det att göra favorit listor samt sortera kanaler som man vill?
kattsmurf
Inlägg: 11
Blev medlem: mån aug 29, 2016 8:36 am

Re: Favoritlista på SMART IPTV appen.

Inlägg av kattsmurf »

Jag använder smart tv-appen. Går utmärkt att göra favoritlistor, men tyvärr inte att sortera dem i annan ordning än antingen alfabetiskt eller i den ordning man lade till kanalerna som favorit.
Swennerd
Inlägg: 104
Blev medlem: ons nov 16, 2016 3:34 am

Re: Favoritlista på SMART IPTV appen.

Inlägg av Swennerd »

kattsmurf skrev:Jag använder smart tv-appen. Går utmärkt att göra favoritlistor, men tyvärr inte att sortera dem i annan ordning än antingen alfabetiskt eller i den ordning man lade till kanalerna som favorit.
Tack för svaret.
Hur är det med textning på filmkanaler o sånt?
Jag har haft ett provkonto nu till min TV men fick aldrig fram någon undertext så jag är lite skeptisk till att använda IPTV appen...det som stod när jag tryckte var "No Subs"...
kattsmurf
Inlägg: 11
Blev medlem: mån aug 29, 2016 8:36 am

Re: Favoritlista på SMART IPTV appen.

Inlägg av kattsmurf »

Swennerd skrev:
kattsmurf skrev:Jag använder smart tv-appen. Går utmärkt att göra favoritlistor, men tyvärr inte att sortera dem i annan ordning än antingen alfabetiskt eller i den ordning man lade till kanalerna som favorit.
Tack för svaret.
Hur är det med textning på filmkanaler o sånt?
Jag har haft ett provkonto nu till min TV men fick aldrig fram någon undertext så jag är lite skeptisk till att använda IPTV appen...det som stod när jag tryckte var "No Subs"...
Finns säkert någon annan som har bättre koll på detta, men jag har märkt att mpnga av filmkanalerna saknar subs. Dock tittar jag nästan aldrig på dem då de bara visar samma trötta filmer år efter år, så det stör mig verkligen inget. Så länge det är text på de vanliga kanalerna (och det är det) så är det fine by me :)
fcreds
Inlägg: 8
Blev medlem: tor jan 12, 2017 8:43 pm

Re: Favoritlista på SMART IPTV appen.

Inlägg av fcreds »

Hur skapar man favoritlistor i denna app?
Skriv svar