bättre app än smart iptv?

Moderator: otto

mrflim
Inlägg: 3
Blev medlem: fre aug 03, 2018 8:04 am

bättre app än smart iptv?

Inlägg av mrflim »

hej alla. nybliven iptv användare och har typ 0 koll på allt o hur det funkar så ber om ursäkt för dumma frågor.

kör med smart iptv appen som jag tycker funkar sådär. vissa kanaler finns ingen text, vet om knappen på dosan för det :) men fattas ändå på vissa kanaler. Finns det nån annan app som ni rekommenderar som texten funkar på?

Vissa serier, som tex the grand tour, funkar texten på vissa avsnitt och vissa inte. blir mest frågetecken istället för ord. nån som har samma strul?

vissa serier, som tex game of thrones, funkar inte alls. går bara några sekunder, sen fryser allt. likaså med filmer. försökt med flera olika men samma strul med alla filmer.

Är det appen som är problemet, ska jag söka hjälp via den elr är det till iptv king jag ska skriva?

tack på förhand
otto
Inlägg: 647
Blev medlem: sön sep 24, 2017 3:05 pm

Re: bättre app än smart iptv?

Inlägg av otto »

Hej Mrfilm
Vi på IPTVKING har ej hand om filmer eller serier utan det är portalägaren som uppdaterar med vad han tycker
Vi kan ej inverka på det, samma är att några/eller många är utan ljud, text och ibland ljud och ingen bild
Att de finns är en bonus
OttO
mrflim
Inlägg: 3
Blev medlem: fre aug 03, 2018 8:04 am

Re: bättre app än smart iptv?

Inlägg av mrflim »

Hej Otto.

Tror du missuppfatta mig. Elr om jag skrev oklart :). Vet att det inte är ni som lägger till film och serier. Det var ingen kritik riktad mot er. Utan det var mer om det är något jag missat elr om det bara är så med just smart iptv appen elr om det är missad text och strul med filmer på andra appar också. Hoppades på att jag antingen missat nån inställning och att ni kungar hade tips på vad det skulle kunna vara. Men jag tror det är appen som är felet och vill gärna ha tips på nån annan app som skulle funka. Om det finns nån annan?

Mvh Mrflim
Skriv svar