LG Smart tv

Moderator: otto

Filuren
Inlägg: 3
Blev medlem: fre jan 05, 2018 8:43 am

LG Smart tv

Inlägg av Filuren »

Tjena.

har en lg 55sj850v smart tv och har problem med att få fram texten på VOD filmerna.
någon som vet hur man gör?
MrOlsson
Inlägg: 3
Blev medlem: sön jan 07, 2018 6:18 pm

Re: LG Smart tv

Inlägg av MrOlsson »

Filuren skrev:Tjena.

har en lg 55sj850v smart tv och har problem med att få fram texten på VOD filmerna.
någon som vet hur man gör?
Har samma modell fast i 65" och det går nog tyvärr inte. Enda jag hittat är hur du kan starta texten men då kommer endast den första texten i listan (arabiska och tyska typ). Tror inte det finns så att man kan välja vilken av alla subs man vill köra.
john12
Inlägg: 8
Blev medlem: mån feb 05, 2018 7:35 pm

Re: LG Smart tv Smart IPTV ver 2.1..40

Inlägg av john12 »

Hej
Jag har en LG 55LA860W och har installerat Smart IPTV men jag får INGEN bild, däremot kommer alla kanaler, länder etc upp.
Det blir bara en svart bild där det framgår att jag exvis är på TV3 och det står "live" nere i hörnet.
Har provar att ändra de få inställningar som går att göra.Exvis ändrat till "NC Auto". Har inte ljud heller....

Kan det ha något med filändelsen i "strängen" jag fått? Har konfigurerat som man ska på http://siptv.eu/mylist/

Råd tips!!!
john12
Inlägg: 8
Blev medlem: mån feb 05, 2018 7:35 pm

Re: LG Smart tv Smart IPTV ver 2.1..40

Inlägg av john12 »

john12 skrev:Hej
Jag har en LG 55LA860W och har installerat Smart IPTV men jag får INGEN bild, däremot kommer alla kanaler, länder etc upp.
Det blir bara en svart bild där det framgår att jag exvis är på TV3 och det står "live" nere i hörnet.
Har provar att ändra de få inställningar som går att göra.Exvis ändrat till "NC Auto". Har inte ljud heller....

Kan det ha något med filändelsen i "strängen" jag fått? Har konfigurerat som man ska på http://siptv.eu/mylist/
Kan tillägga att jag har ett abonnemang för android som jag har installerat i mina "kinapuck" som är kopplad till TV:n och där fungerar det perfekt.
Men jag tänkte att jag kunde använda mig av appen i stället så behöver jag bara en fjärrkontroll.

Råd tips!!!
Skriv svar