MAG250

Moderator: otto

hansf
Inlägg: 3
Blev medlem: mån sep 05, 2016 6:27 am

MAG250

Inlägg av hansf »

hej. vi är ett gäng som har MAG250 boxar. Har ni testat tjänsten på detta.
admin
Site Admin
Inlägg: 592
Blev medlem: tor aug 04, 2016 8:29 am

Re: MAG250

Inlägg av admin »

Om ni redan har MAG250 boxar så är ni redan utrustade för att köra igång. Det är väldigt fina enheter, lite segare än 254 eller 256 men absolut mer än dugliga. Ingen mening i att uppgradera hårdvaran. Beställ gärna provkonto och prova tjänsten
hansf
Inlägg: 3
Blev medlem: mån sep 05, 2016 6:27 am

Re: MAG250

Inlägg av hansf »

Bra. Testkontot tar jag när jag kommer till Thailand i oktober.

Vet nog ett dussin personer som kan vara intresserade. Ev skall jag dessutom testa Minix Android TV box. För jag nog ett dussin av dom också bland "bekanta".
admin
Site Admin
Inlägg: 592
Blev medlem: tor aug 04, 2016 8:29 am

Re: MAG250

Inlägg av admin »

hansf skrev:Bra. Testkontot tar jag när jag kommer till Thailand i oktober.

Vet nog ett dussin personer som kan vara intresserade. Ev skall jag dessutom testa Minix Android TV box. För jag nog ett dussin av dom också bland "bekanta".
Inte för att vara elak, men släng den Android boxen. Den kommer bara göra dig frusturerad och besviken.
bhd
Inlägg: 86
Blev medlem: mån aug 29, 2016 7:16 am

Re: MAG250

Inlägg av bhd »

Hej!

Håller helt med.

Ska man köra IPTV så ska man köra MAG eller AVOV.

AVOV har nu lagt ner sin business...
hansf
Inlägg: 3
Blev medlem: mån sep 05, 2016 6:27 am

Re: MAG250

Inlägg av hansf »

Jag är mycket medveten av vad man kan använda en Minix till. Men jag tycket ju om att testa saker.
admin
Site Admin
Inlägg: 592
Blev medlem: tor aug 04, 2016 8:29 am

Re: MAG250

Inlägg av admin »

hansf skrev:Jag är mycket medveten av vad man kan använda en Minix till. Men jag tycket ju om att testa saker.
Prova på, skadar ju aldrig =)
issue
Inlägg: 30
Blev medlem: ons okt 19, 2016 7:31 am

Re: MAG250

Inlägg av issue »

funderar på att testa tjänsten på en dator, och om det fungerar bra är jag sugen på en MAG för det blir smidigare i vardagsrummet. vilken modell ska man satsa på om man inte har någon idag?
admin
Site Admin
Inlägg: 592
Blev medlem: tor aug 04, 2016 8:29 am

Re: MAG250

Inlägg av admin »

issue skrev:funderar på att testa tjänsten på en dator, och om det fungerar bra är jag sugen på en MAG för det blir smidigare i vardagsrummet. vilken modell ska man satsa på om man inte har någon idag?
MAG256 eller så är du med i vårt lotteri som strax ska annonseras ut
Moff
Inlägg: 10
Blev medlem: sön jan 15, 2017 9:34 pm

Re: MAG250

Inlägg av Moff »

Hej
Löste det sig för er med MAG250 boxar?
Jag har en MAG250, som jag tidigare har använt med en annan leverantör, och undrar om det bara är att byta från min förra leverantör till Iptvkings?

Jag har försökt konfigurera min mag250 enligt instruktioner på denna hemsida, men det har hittills inte fungerat.

Är det någon som har erfarenhet så får ni gärna hörs av ET med tips!

Tack
Skriv svar