Iptv slutat fungera

Moderator: otto

Jokei
Inlägg: 1
Blev medlem: sön sep 24, 2017 2:46 pm

Iptv slutat fungera

Inlägg av Jokei »

Hej
Min iptvbox har slutat fungera det är som att den i te får nån kontakt med tv:n. Jag har provat så att det inte är HDMI kabeln. Och ir mottagaren står bara och lyser blått även om jag försöker att stänga av den med fjärren. Jag har mailat både teknisk support och vanliga infon men inte fått några svar.
Hur går jag tillväga för att få problemet löst?
[email protected]
Inlägg: 2
Blev medlem: lör sep 23, 2017 8:58 am

Re: Iptv slutat fungera

Inlägg av [email protected] »

Hi, mine has also stopped working. I rebooting a few days ago and since then my MAG hangs when either selecting a channel or even while in the menu. I changed the Video resolution , after reading comments about bandwidth, I'm on a 250/100 COMHEM here in Stockholm. I can't tell how good the MAG sees then link as the Test option does not work.

I read something about a new Image or update, is this why it's hanging?

Cheers
Paul
[email protected]
Inlägg: 2
Blev medlem: lör sep 23, 2017 8:58 am

Re: Iptv slutat fungera

Inlägg av [email protected] »

:shock:
I've now played with the Video settings, changing from 1080p to 720p, and a few other video settings, rebooted approximately 15 times. Now I'm back to my original video settings an it's working.

I still have lots of channels that hack or jump. But the via sat are working for the most.

So I guess I'm sorted?!

Cheers
Paul
Sluggo
Inlägg: 1
Blev medlem: tor nov 23, 2017 7:55 pm

Re: Iptv slutat fungera

Inlägg av Sluggo »

Har ni fått igång det? Min box stänger efter första skärmbilden då det det står infomir på mittskärmen och Loading... nere i vänstra hörnet, sedan blir det ett mörker.
otto
Inlägg: 647
Blev medlem: sön sep 24, 2017 3:05 pm

Re: Iptv slutat fungera

Inlägg av otto »

Hejsan
Har ni fått igång era boxar?
Varit en del problem den senaste veckan och även att vi jobbat hårt med uppdateringar.
OttO
Skriv svar