Köp av MAG box

Moderator: otto

Slackerwithcash
Inlägg: 9
Blev medlem: ons okt 19, 2016 1:14 pm

Köp av MAG box

Inlägg av Slackerwithcash »

Hej, en bekant till mig var väldigt imponerad av denna denna tv-kanal tjänst och vill också skaffa tv från Iptvking :)

Han vill använda sig av en box och hittade en mag256 box på en sida för ca 1100 kr, frågan är, måste han konfigurera den på något speciellt vis, eller installera någon annan mjukvara för att det ska fungera med eran iptv? Eller är det endast de boxar som ni säljer som fungerar?
admin
Site Admin
Inlägg: 592
Blev medlem: tor aug 04, 2016 8:29 am

Re: Köp av MAG box

Inlägg av admin »

han kan konfigurera den enkelt med hjälp av instruktionerna vi har på denna sida.

observera att boxarna vi har på vår hemsida just nu (denna batch) är MAG256w1
Slackerwithcash
Inlägg: 9
Blev medlem: ons okt 19, 2016 1:14 pm

Re: Köp av MAG box

Inlägg av Slackerwithcash »

Tackarrr :)
Slackerwithcash
Inlägg: 9
Blev medlem: ons okt 19, 2016 1:14 pm

Re: Köp av MAG box

Inlägg av Slackerwithcash »

En fråga till, går det att spela in program om man kopplar en usb disk till boxen?
Lennart
Inlägg: 47
Blev medlem: lör aug 27, 2016 10:02 am

Re: Köp av MAG box

Inlägg av Lennart »

Slackerwithcash skrev:En fråga till, går det att spela in program om man kopplar en usb disk till boxen?
Nej, det går inte. ("Recording is forbidden" får man upp då).
Vad jag tror så måste iptvking aktivera inspelning från sin sida. Är det ngt ni kan fixa, admin?
Slackerwithcash
Inlägg: 9
Blev medlem: ons okt 19, 2016 1:14 pm

Re: Köp av MAG box

Inlägg av Slackerwithcash »

Okej, ja det vore ju smidigt om det funkade
admin
Site Admin
Inlägg: 592
Blev medlem: tor aug 04, 2016 8:29 am

Re: Köp av MAG box

Inlägg av admin »

Lennart skrev:
Slackerwithcash skrev:En fråga till, går det att spela in program om man kopplar en usb disk till boxen?
Nej, det går inte. ("Recording is forbidden" får man upp då).
Vad jag tror så måste iptvking aktivera inspelning från sin sida. Är det ngt ni kan fixa, admin?
Tyvärr, inget som går att ordna i dagsläget. Om funktionen enablas så funkar inte portalen som den ska, för infomirs drivrutiner är inte riktigt fullt fungerande för detta ännu
Skriv svar