Polska Kanaler

Moderator: otto

jaroyaro
Inlägg: 1
Blev medlem: sön dec 03, 2017 9:32 am

Polska Kanaler

Inlägg av jaroyaro »

Kör IPTV på Apple tv 4g har inga Polska Kanaler. Hur kan man lösa den här???
brombel123
Inlägg: 1
Blev medlem: lör dec 08, 2018 4:21 pm

Re: Polska Kanaler

Inlägg av brombel123 »

Hej. Sedan en månad väldigt ofta finns stora problemer med de mest populära polska kanaler, de hackar eller fungerar inte alls (ofta kanaler från TVN gruppen)
Jag har tre tvip boxar och alla upplever samma störningar. Jag vet att ni köper polska kanaler från extern leverantörer, men de börde fungerar om ni ändå betalar för polsk paketet. Hoppas att ded går att lösa dena problemet.
otto
Inlägg: 647
Blev medlem: sön sep 24, 2017 3:05 pm

Re: Polska Kanaler

Inlägg av otto »

brombel123 skrev:Hej. Sedan en månad väldigt ofta finns stora problemer med de mest populära polska kanaler, de hackar eller fungerar inte alls (ofta kanaler från TVN gruppen)
Jag har tre tvip boxar och alla upplever samma störningar. Jag vet att ni köper polska kanaler från extern leverantörer, men de börde fungerar om ni ändå betalar för polsk paketet. Hoppas att ded går att lösa dena problemet.
Hejsan
IPTV KING köper ej några utländska kanaler utan mera som a delar med oss och vi kan ej styra vad vi får
Vi tillhandahåller bara skandinaviska kanaler och inget annat och kan ej ge support för kanaler utanför Skandinavien
OttO
FreddyK
Inlägg: 3124
Blev medlem: ons okt 19, 2016 5:15 pm

Re: Polska Kanaler

Inlägg av FreddyK »

Märker av en del problem här med då jag kollat runt på bla HBO kanalerna.
Just nu ser dom iofs ut att flyta på dom ska åtminstone.
Får väl hoppas det fixar till sig.
Men som tidigare sagts så byter leverantörer strömmar mellan varandra och ibland så kan de gå mellan flera leverantörer på vägen innan det når oss så det är väldigt mycket som kan gå fel.
Det är också därför som fel kanaler kan hoppa in ibland om huvudströmmen går ner och en backup då går in.
TVHeadend, Kodi, Dreambox/Enigma2 , RaspberryPi 3/LibreELEC
Xiaomi Mi Box/Live Channels + TVirl & TVheadend addon, TVIP410
Skriv svar