NBA LEAGUE PASS m.m.?

Moderator: otto

FreddyK
Inlägg: 3124
Blev medlem: ons okt 19, 2016 5:15 pm

Re: NBA LEAGUE PASS m.m.?

Inlägg av FreddyK »

Tyvärr så är det en US/CA leverantör som gäller då.
TVHeadend, Kodi, Dreambox/Enigma2 , RaspberryPi 3/LibreELEC
Xiaomi Mi Box/Live Channels + TVirl & TVheadend addon, TVIP410
xilefj
Inlägg: 11
Blev medlem: tis feb 07, 2017 2:12 pm

Re: NBA LEAGUE PASS m.m.?

Inlägg av xilefj »

FreddyK skrev:Tyvärr så är det en US/CA leverantör som gäller då.
Och inga planer på att lägga till dessa i utbudet?
FreddyK
Inlägg: 3124
Blev medlem: ons okt 19, 2016 5:15 pm

Re: NBA LEAGUE PASS m.m.?

Inlägg av FreddyK »

Ja självklart önskar jag med ett fullt US/CAN utbud men i dagsläget ser det ut så iaf.
TVHeadend, Kodi, Dreambox/Enigma2 , RaspberryPi 3/LibreELEC
Xiaomi Mi Box/Live Channels + TVirl & TVheadend addon, TVIP410
Ekkeolsson
Inlägg: 4
Blev medlem: fre aug 25, 2017 8:41 pm

Re: NBA LEAGUE PASS m.m.?

Inlägg av Ekkeolsson »

Vill gärna också ha mer kanaler från usa för att se nhl/nfl!
hijacker
Inlägg: 48
Blev medlem: lör sep 03, 2016 12:30 pm

Re: NBA LEAGUE PASS m.m.?

Inlägg av hijacker »

Hur går det med detta? Väldigt många sportkanaler från USA som försvunnit. Många verkar vilja ha ha in League Pass kanalerna..

Vad gör andra IPTV leverantörer som inte IPTVKING gör?`Som jag förstått går det få in dessa..

Obs standardsvar undanbedes.
FreddyK
Inlägg: 3124
Blev medlem: ons okt 19, 2016 5:15 pm

Re: NBA LEAGUE PASS m.m.?

Inlägg av FreddyK »

Finns tyvärr inget mer att säga än att IPTVKING inte har hand om amerikanska utbudet.
Har skickat in förfrågningar om det och dom andra stora sporternas livekanaler så får hoppas dom kommer.
Tills dess får ni kombinera med en amerikansk leverantör som erbjuder dom för att få bästa av 2 världar.
TVHeadend, Kodi, Dreambox/Enigma2 , RaspberryPi 3/LibreELEC
Xiaomi Mi Box/Live Channels + TVirl & TVheadend addon, TVIP410
Thunder80
Inlägg: 239
Blev medlem: mån nov 07, 2016 4:25 pm

Re: NBA LEAGUE PASS m.m.?

Inlägg av Thunder80 »

FreddyK skrev:Finns tyvärr inget mer att säga än att IPTVKING inte har hand om amerikanska utbudet.
Har skickat in förfrågningar om det och dom andra stora sporternas livekanaler så får hoppas dom kommer.
Tills dess får ni kombinera med en amerikansk leverantör som erbjuder dom för att få bästa av 2 världar.
Du som känner till alla andra USA/Canada leverantör varför tipsar du inte IPTV King då?? Ni som verkar vara bästa kompisar ju....
FreddyK
Inlägg: 3124
Blev medlem: ons okt 19, 2016 5:15 pm

Re: NBA LEAGUE PASS m.m.?

Inlägg av FreddyK »

Har rapporterat allt möjligt och är säker på att dom känner till dom leverantörer som finns.
Men som jag nämnde i inlägget ovan och som nämnts tidigare av admin så har dom inte hand om amerikanska utbudet.
Dom tillhandahåller skandinaviska kanalerna och genom att byta streams mellan varandra så får dom tillgång till andra kanaler.
Dom leverantörer som är bäst för amerikanska kanaler som jag själv har är inte intresserad av skandinaviska kanaler så skulle tro att dom amerikanska som IPTVKING får är från andra europeiska leverantörer som finns.
En del av dom skyltar kanske med alla möjliga kanaler men då jag testat dom så har säkert hälften av kanalerna varit nere eller varit i dålig kvalite/laggat.
Som sagt jag hoppas ju själv att det ska bli bättre med så vi får väl se vad som händer.
TVHeadend, Kodi, Dreambox/Enigma2 , RaspberryPi 3/LibreELEC
Xiaomi Mi Box/Live Channels + TVirl & TVheadend addon, TVIP410
Thunder80
Inlägg: 239
Blev medlem: mån nov 07, 2016 4:25 pm

Re: NBA LEAGUE PASS m.m.?

Inlägg av Thunder80 »

FreddyK skrev:Har rapporterat allt möjligt och är säker på att dom känner till dom leverantörer som finns.
Men som jag nämnde i inlägget ovan och som nämnts tidigare av admin så har dom inte hand om amerikanska utbudet.
Dom tillhandahåller skandinaviska kanalerna och genom att byta streams mellan varandra så får dom tillgång till andra kanaler.
Dom leverantörer som är bäst för amerikanska kanaler som jag själv har är inte intresserad av skandinaviska kanaler så skulle tro att dom amerikanska som IPTVKING får är från andra europeiska leverantörer som finns.
En del av dom skyltar kanske med alla möjliga kanaler men då jag testat dom så har säkert hälften av kanalerna varit nere eller varit i dålig kvalite/laggat.
Som sagt jag hoppas ju själv att det ska bli bättre med så vi får väl se vad som händer.
Precis!! Som det är nu på Amerikanska kanaler är katastrof det hackar osv.... Dock inte alla kanaler men några alla fall... Vi behöver bättre leverantörer på Amerikanska/Canada TV-Kanaler!!!
FreddyK
Inlägg: 3124
Blev medlem: ons okt 19, 2016 5:15 pm

Re: NBA LEAGUE PASS m.m.?

Inlägg av FreddyK »

Har varit snack om kanadensiska kanaler igen så får väl se om nåt händer på den fronten.
TVHeadend, Kodi, Dreambox/Enigma2 , RaspberryPi 3/LibreELEC
Xiaomi Mi Box/Live Channels + TVirl & TVheadend addon, TVIP410
Skriv svar