BEIN SPORT HD 1 TR

Moderator: otto

rainmaker095
Inlägg: 3
Blev medlem: tis jul 25, 2017 8:03 pm

BEIN SPORT HD 1 TR

Inlägg av rainmaker095 »

Kommer den här kanalen fungera ?Det var fruktansvärt dåligt igår, bilden hackade och frös flera gånger, gick ej att titta på matchen.
Anledningen till att jag köpte iptv king var för att titta på denna kanalen.
Zukoi
Inlägg: 2
Blev medlem: fre sep 01, 2017 9:21 pm

Re: BEIN SPORT HD 1 TR

Inlägg av Zukoi »

Jag undrar detsamma. Beställde precis, den funkade med prov i 24 h så jag hoppas verkligen den funkar!! Annars känns detta som ett onödigt köp.
EvKem80
Inlägg: 12
Blev medlem: lör aug 26, 2017 7:31 pm

Re: BEIN SPORT HD 1 TR

Inlägg av EvKem80 »

Kanalerna fungerar hur bra som helst. Har ni bra uppkoppling så ska de inte vara några problem. Vet att det kan hjälpa med att starta om modemen ibland. samma sak gäller för vanliga internet uppkoppling. Har fått detta svar från telia att minst 1 gång i veckan starta om modem för bästa flöde.
Bulan
Inlägg: 2
Blev medlem: sön sep 10, 2017 5:19 pm

Re: BEIN SPORT HD 1 TR

Inlägg av Bulan »

Tittar just nu på Ant- GS, eller försöker...kvalitén är under all kritik! Dålig bild, man ser knappt spelarnas ansiktena. Allt är pixlat! Ljudet är även den dålig. Det står att det ska vara HD men snarare runt 300p. Var tvungen att titta via franska bein sports tidigare för att de hade 1080p. Nu visar de inte så måste titta via bein tr, riktigt dålig kvalité, så besviken...

Och nej, det har inget att göra med min uppkoppling. Skulle det vara så, så skulle jag inte kunna titta på andra sportkanaler runt världen i riktig HD kvalité, som bein fr eller BT Sporys/Sky sports.

Snälla, försök fixa det! Går inte att njuta av matcherna nu.
Serkan91
Inlägg: 5
Blev medlem: fre okt 06, 2017 3:22 pm

Re: BEIN SPORT HD 1 TR

Inlägg av Serkan91 »

Fortfarande samma problem med ett en viss del är pixlad , alla andra kanaler funkar bra
Skriv svar