Irakiska kanaler

Moderator: otto

Shahin
Inlägg: 1
Blev medlem: mån dec 26, 2016 2:59 pm

Irakiska kanaler

Inlägg av Shahin »

Hej
Jag tänkte fråga er om Irakiska kanaler, har ni tänkt öka era utbud om irakiska kanaler som Alsharqiya, Alsumaria, Dijla, Hona Baghdad, Alrashid, NRT osv. eftersom det är får få irakiska kanaler som ni har idag!

Mvh
Kund2017
Inlägg: 2
Blev medlem: lör apr 01, 2017 3:08 pm

Re: Irakiska kanaler

Inlägg av Kund2017 »

Hej!

Jag ställer samma fråga som kunden före mig ställde. Hoppas att ni fixar till det som ni brukar göra.

Tack på förhand från en nöjd kund :)
Mustafa1979
Inlägg: 1
Blev medlem: ons okt 11, 2017 8:09 pm

Re: Irakiska kanaler

Inlägg av Mustafa1979 »

Hej
Jag vill bli medlem och testade era kanaler men jag behöver också dom Irakiska kanaler.
Hoppas ni kan fixa till det eller svara oss om ni inte kan erbjuda det så jag kan hitta en annan leverantör som har dom irakiska kanalerna.

Mvh
Mustafa
Kund2017
Inlägg: 2
Blev medlem: lör apr 01, 2017 3:08 pm

Re: Irakiska kanaler

Inlägg av Kund2017 »

Hejsan!

MBC gruppen har lanserat den 16 februari nya Irakiska kanaler i olika satelliter. Finns det något möjlighet att få in dem genom IPTV King?
atrix
Inlägg: 803
Blev medlem: tor okt 13, 2016 1:32 pm

Re: Irakiska kanaler

Inlägg av atrix »

IPTVKing har bara hand om de svenska kanalerna, alla andra kanaler kan man se som en bonus. Det kan mycket väl tänkas att dessa kanaler dyker upp snart. Men det är ingen som kan lovas.
TVheadend HTSP Client under Kodi på Raspberry Pi 3 med OpenElec build 8.04.
Ubuntu server med TVHeadend 4.2.4. Sony 4k TV med Kodi, XBOX One med Kodi samt en gammal skön Mag 250.
hiba88
Inlägg: 1
Blev medlem: tor maj 30, 2019 9:48 pm

Re: Irakiska kanaler

Inlägg av hiba88 »

Hej.
Förnyade min prenumeration och märker att flera irakiska kanaler t.ex. Alsharqiya, Alsumaria, Dijla, Hona Baghdad, Alrashid försvunnit. Vem kontaktar man för detta?
Skriv svar