saknas kanaler

Moderator: otto

GG08
Inlägg: 640
Blev medlem: mån okt 10, 2016 8:52 pm

Re: saknas kanaler

Inlägg av GG08 »

Pac skrev:Hej

Tack för snabbt svar, som du ser var det många kanaler som försvann och hoppas att det löser sig ;)

Vill också passa på att att tacka för ett fint jobb ni lägger ner på allt det här!
Hej Pac

EX Yu kanaler som har försvunnit kommer komma tillbaka med Officiell tillstånd från Hayat Media. För ett tag sedan så fick vi mycket mail om rättsliga åtgärder som de skulle ta om vi inte slutade sända deras kanaler. Efter att ha ignorerat dessa mail och Hayat Media inte lyckades komma någonvart så har de istället erbjudit ett oss ett väldigt väldigt fint avtal om att få sända deras sändningar helt lagligt. Dessa kanaler komma tillbaka med Hayat Media själva som källa så de blir ännu bättre bild, stabilare sändningar och kontrollerat av TV bolaget själv. Det dröjer inte länge till innan det är klart
kicken
Inlägg: 26
Blev medlem: ons jan 04, 2017 1:48 pm

Re: saknas kanaler

Inlägg av kicken »

Hej

Bra att ovan nämnda kanaler blir tillgängliga igen !
Ni gör ett kanon jobb !!

Märkte idag att många kanaler från Makedonien inte fungerar. (Not supported)
Kommer även dessa att åtgärdas ?

MVH
GG08
Inlägg: 640
Blev medlem: mån okt 10, 2016 8:52 pm

Re: saknas kanaler

Inlägg av GG08 »

kicken skrev:Hej

Bra att ovan nämnda kanaler blir tillgängliga igen !
Ni gör ett kanon jobb !!

Märkte idag att många kanaler från Makedonien inte fungerar. (Not supported)
Kommer även dessa att åtgärdas ?

MVH
Jag tar med frågan :)
GG08
Inlägg: 640
Blev medlem: mån okt 10, 2016 8:52 pm

Re: saknas kanaler

Inlägg av GG08 »

Pac skrev:
GG08 skrev:
Pac skrev:Hej

Tack för snabbt svar, som du ser var det många kanaler som försvann och hoppas att det löser sig ;)

Vill också passa på att att tacka för ett fint jobb ni lägger ner på allt det här!
Hej Pac

EX Yu kanaler som har försvunnit kommer komma tillbaka med Officiell tillstånd från Hayat Media. För ett tag sedan så fick vi mycket mail om rättsliga åtgärder som de skulle ta om vi inte slutade sända deras kanaler. Efter att ha ignorerat dessa mail och Hayat Media inte lyckades komma någonvart så har de istället erbjudit ett oss ett väldigt väldigt fint avtal om att få sända deras sändningar helt lagligt. Dessa kanaler komma tillbaka med Hayat Media själva som källa så de blir ännu bättre bild, stabilare sändningar och kontrollerat av TV bolaget själv. Det dröjer inte länge till innan det är klart

Hej

Ok va trevligt, men vilka kanaler är det som ingår i Hayat Media? Antar att det bara är Hayat kanalerna eller? och vad händer isåfall med resten av kanalerna som inte ingår i Hayat Media?
Det kan jag inte svara på ännu, har inte fått svar varför kanaler har försvunnit!!
GG08
Inlägg: 640
Blev medlem: mån okt 10, 2016 8:52 pm

Re: saknas kanaler

Inlägg av GG08 »

Pac skrev:
GG08 skrev:
Pac skrev:

Hej

Ok va trevligt, men vilka kanaler är det som ingår i Hayat Media? Antar att det bara är Hayat kanalerna eller? och vad händer isåfall med resten av kanalerna som inte ingår i Hayat Media?
Det kan jag inte svara på ännu, har inte fått svar varför kanaler har försvunnit!!
Hej

Ok, om ja minns rätt så är det 12-15 kanaler som ingår i Hayat Media, hoppas bara det löser sig, Har tittat mycket på just Ex-Yu kanalerna och kan ju säga att dom till 98% fungerat felfritt för mig iaf, därför känns det tråkigt att nästan hälften av kanalerna bara försvann från listan, 35 kanaler kan ju knappast ha upphört, men somsagt hoppas det löser sig snart och kanalerna kommer tillbaka ;)
Hej

Jag har skickat listan så hoppas vi att det löser sig.
Jag kan inte lova något, men som det skrevs om Hayat så får vise om resten fixar sig ;)
GG08
Inlägg: 640
Blev medlem: mån okt 10, 2016 8:52 pm

Re: saknas kanaler

Inlägg av GG08 »

Pac skrev:
Pac skrev:
GG08 skrev:
Det kan jag inte svara på ännu, har inte fått svar varför kanaler har försvunnit!!
Hej

Ok, om ja minns rätt så är det 12-15 kanaler som ingår i Hayat Media, hoppas bara det löser sig, Har tittat mycket på just Ex-Yu kanalerna och kan ju säga att dom till 98% fungerat felfritt för mig iaf, därför känns det tråkigt att nästan hälften av kanalerna bara försvann från listan, 35 kanaler kan ju knappast ha upphört, men somsagt hoppas det löser sig snart och kanalerna kommer tillbaka ;)
Hej

Hur går det med kanalerna som försvann från Ex-Yu listan? ser nu på hemsidan under kanalfliken att kanalerna som försvann är borttagna :(

Det är skickad en lista på fel eller kanaler som inte fungerar.

Detta är skrivit tidigare, det jobbas på det och saker och ting kan ha olika lång behandlingstid.

Det finns någon anledning att dom försvann..... Sen kan du lista ut resten
GG08
Inlägg: 640
Blev medlem: mån okt 10, 2016 8:52 pm

Re: saknas kanaler

Inlägg av GG08 »

Pac skrev:
GG08 skrev:
Pac skrev:
Hej

Hur går det med kanalerna som försvann från Ex-Yu listan? ser nu på hemsidan under kanalfliken att kanalerna som försvann är borttagna :(

Det är skickad en lista på fel eller kanaler som inte fungerar.

Detta är skrivit tidigare, det jobbas på det och saker och ting kan ha olika lång behandlingstid.

Det finns någon anledning att dom försvann..... Sen kan du lista ut resten
Ja ok.. det va lite det ja misstänkte, men tack för svaret.
Tack själv, vi hoppas att vi får en lösning men kan inte lova något..
ts4r
Inlägg: 4
Blev medlem: fre nov 25, 2016 9:50 pm

Re: saknas kanaler

Inlägg av ts4r »

Pink Koncert? Den försvann för ett tag sen, kommer det tillbaka?
GG08
Inlägg: 640
Blev medlem: mån okt 10, 2016 8:52 pm

Re: saknas kanaler

Inlägg av GG08 »

ts4r skrev:Pink Koncert? Den försvann för ett tag sen, kommer det tillbaka?
Har det på min lista
GG08
Inlägg: 640
Blev medlem: mån okt 10, 2016 8:52 pm

Re: saknas kanaler

Inlägg av GG08 »

Pac skrev:Hej


Undrar hur det går med alla kanaler som försvann? om det står still eller går framåt?

Vet att många frågat just efter BN-TV samt BN Music, Ska vara populära kanaler som fanns men som
försvann somsagt. Hoppas bara det löser sig.
Jag ska försöka få klart het i vad som händer eller vad som görs. Jag vet att att det blockeras över hela Europa och man ska över berget. Hoppas jag får något svar i frågan
Skriv svar